Τετάρτη, Απριλίου 18, 2007

στοχοι

η πινακιδα το εγραφε ξε*καθαρα*:bitte im sitzen pinkel !
που παει να πει:παρακαλω ουρειστε καθιστοι !


κοιταξα γυρω μου μην εχει καμμια καμερα και μας κανουν πλακα.δεν υπηρχε τιποτε.σταυροκοπηθηκα και ειπα :ελα παναγια μου,τι θα δουμε αλλο;
σηκωσα πολυ προσεκτικα το καπακι και με μεγαλυτερη προσοχη*εκανα την δουλεια μου*.πατησα νερο,επιθεωρησα τον χωρο μην εχει πεσει καμμια πιτσιλια στα πλακακια.
τα ειχα αφησει καθαρα.επλυνα τα χερια μου και βγηκα εξω.


να *κατσω* σπιτι μου το καταλαβαινω.αλλα οχι ρε συ καλε μου μαγαζατορα-ξενοδοχε σε ΝΤΟΥ αλλετες που παει τοσος κοσμος !!!
οι αντρες - ματσο,τι λενε για το θεμα;

11 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Να κατουρήσεις καθιστός?
αχαχαχα
Ε θα την έχει πάθει ο άνθρωπος,μάλλον κάποιος του κατουρησε το πάτωμα

Τετ Απρ 18, 08:19:00 μ.μ. 2007  
Blogger APOTINEDRA said...

Ρε συ, γυναίκες και κατουρούν όρθιες σε τέτοιους χώρους, αυτόν οι άντρες τον πείραξαν;;

Τετ Απρ 18, 08:57:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

μαραμενα,με γερμανιδες που μιλαω εδω και στα σπιτια μου λενε θελουν τον αντρα καθιστο.ειναι πιο υγιεινο

εδρα,ναι.δεν ειναι να καθεσαι στα ... μαγαζια!ορθιες ε;

Τετ Απρ 18, 09:05:00 μ.μ. 2007  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Τι δουλειά είχες εκεί;;;ε;

Τετ Απρ 18, 09:11:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

νταλια,την αναγκη μου πηγα να κανω...

Τετ Απρ 18, 09:42:00 μ.μ. 2007  
Blogger snikolas said...

Τι άλλο θα ακούσουμε… μάλλον θα σε δούμε στο gags! κυρίως στα αεροπλάνα την δείχνουν την εκπομπή οπότε και θα γίνεις διεθνής αστέρας!

Τετ Απρ 18, 10:56:00 μ.μ. 2007  
Blogger melomenos said...

καθιστός ε; xa xa xa!!!
μήπως μπήκες στις γυναικίες τουαλέτες!!!
καλημέρα σου

Πέμ Απρ 19, 09:45:00 π.μ. 2007  
Blogger Kwlogria said...

Θα έχει έρθει Ελλάδα ο άνθρωπος και θα έχει δει τα λιώματα να κατουράνε τα καπάκια, τα καλαθάκια, τους τοίχους, τις πόρτες κλπ ή όλοι εκεί τον έχουν 2,5 μέτρα (συγνώμη κιόλας) και μέσα στη λεκάνη είναι καλύτερα κεντραρισμένο... Πα πα πα αηδία!

Πέμ Απρ 19, 04:37:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

σνικολας,τρελα πραματα.

μελωμενος,οχι.σιγουρα.

κωλογρια,*τα λιώματα* χαχα!
μ αρεσουν αυτα τα ελληνικα...

Πέμ Απρ 19, 07:56:00 μ.μ. 2007  
Blogger αμμος said...

Παιδιά δεν ξέρω, δεν το κατάλαβα ποτέ γιατί θεωρείται αντρικό προσόν να κατουράς όρθιος. Επειδή έχω συμβιώσει πολύ με γυναίκες, είτε ερωτικά, είτε φιλικά, από ένα σημείο και μετά συνήθισα να κάθομαι, από το να έχω τη γκρίνια «και δεν προσέχεις και δε σκέφτεσαι ότι θα μπει άλλος στο μπάνιο μετά» κτλ. Δεν κατάλαβα καμιά μεγάλη διαφορά στον ανδρισμό μου από αυτό το κρίσιμο σημείο και μετά.

Παρ Απρ 20, 06:25:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

αμμος.συμφωνω.ο ανδρισμος δε παθαινει τιποτε με το καθισιο...

Σάβ Απρ 21, 11:04:00 π.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home