Πέμπτη, Απριλίου 12, 2007

rammstein

οι κυριοτεροι λογοι που τους ακουω, βασικα ουτε ενα cd τους εχω-κατεβαζω κατι δικο τους απ το ιντερνετ, αν χρειαστω -ειναι, επειδη καταλαβαινω τι λενε και το στυλ μουσικης που παιζουν.
χρειαζονται κι αλλοι λογοι για να ακους καποιον; οχι ! ... αλλα

θα πω μια κακια.
διακρινω ενα *ανατολικογερμανικο απωθημενο* πανω τους και ωρες ωρες βγαζουν κατι το αποκρουστικο-ισως δεν ταιριαζει αυτη η λεξη-κατι το αντιπαθητικο τελος παντων.τα θεματα με τα οποια ασχολουνται ε, δεν ειναι και πολυ του γουστου μου.




αυτοι μου ειναι πιο συμπαθητικοι.δυο cd τους εχω μονο ολα κι ολα.χοχο!!!φτανουν φτανουν τοσα.πολυ τους εχουμε καλομαθει τους τραγουδισταδες...

4 Comments:

Blogger Απολλώνια said...

Εγώ πάλι έχω (κατεβασμένα απο net) 7 άλμπουμ απο rammstein. Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Πάντως μπήκα σε μεταφραστήρια για τα λόγια του Du Hast. Ξέρεις τι μου ήρθε στο μυαλό; Ο Κόναν ο Βάρβαρος... χεχεχε!

(System of a Down ακούς; Αν δεν ακούς, να ακούσεις νομίζω πως θα σου αρέσουν)
Καλημέρες!
:)

Παρ Απρ 13, 12:08:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

απολλωνια,εφτα;

δε λενε και τιποτε.πολλες επαναληψεις του ρεφρεν.ντεμεκ θρησκευτικα θεμετα.σαδομαζο,νεκροφιλια...

ακουω και τους αλλους,ασε που δε μπορω να συγκρατησω ξενα ονοματα,οχι συστηματικα ομως..

καλο βραδυ.

Παρ Απρ 13, 11:03:00 μ.μ. 2007  
Blogger Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ said...

ανατολικογερμανικο απωθημενο...
γίνε λίγο πιο σαφής..??

Τετ Απρ 18, 09:15:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

περιεργος,θελω να πω οτι σαν ανατολικογερμανοι που ειναι,ηταν,εμφανιστηκαν μετα την πτωση του τειχους,δεν θα *τολμουσαν*να πουν το αμερικα,το μοσκαου,το ταξιδι die reise,το Los παμε,το δεν εχω διαθεση keine Lust και αλλα...

Τετ Απρ 18, 10:06:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home