Τετάρτη, Απριλίου 04, 2007

ελλαδα ελλαδιτσα ελλαδαρα ελλας

προτεινω στον ελληνα καθε δυο τρια χρονια,να βγαινει στο εξωτερικο.και οταν λεμε εξωτερικο,απο ιταλια και πανω.και δεξια κι αριστερα.

προτεινω ακομη καθε πεντε χρονια,αλλαγη ηπειρου.ταξιδακια εκτος ευρωπης.

πρεπει επιτελους να καταλαβει οτι η ελλαδα δεν ειναι το κεντρο του κοσμου και δεν γυρνανε ολα τα πραγματα γυρω απ αυτην.

δε θελω να με καταλαβεις λαθος.μετα απο καποια ταξιδια θα δεις οτι η ελλαδα ειναι μια μικρη χωρα που εχει να μαθει πολλα ακομη.

χαιρομαι που εχω δυο πατριδες.αν και με τις πατριδες δεν τα παω καλα.προτιμω να λεω μερη.

αφορμη για το ποστ, μαλλον ειναι μια εκπομπη στο ραδιο.το βρισκω *αστειο* ο εκφωνητης να μου κανει μαθηματα,να μην πινω , να φοραω ζωνη,να μην τρεχω πανω απ το οριο ταχυτητας.
αυτη ειναι δουλεια των σχολων οδηγησης.και των σχολειων.
νιωθω βλακας,οταν μου λεει να φοραω κρανος.κυριε απ αυτε ,οχι μονο κρανος.θελει και δερματινα και γαντια και μποτες και ζωνη για τα νεφρα και και και ...

ειχα το ραδιο ανοιχτο,σχεδον παντα το εχω,και μια γνωστη μου γερμανιδα οταν τις ειπα γιατι κουναω το κεφαλι και *γελαω* με αυτα που ακουω,*γελασε* κι εκεινη...


και δεν ειναι μονο η οδηγηση ε;

σεβασμος χρειαζεται.ειναι ομορφο μερος η ελλαδα.ας ομορφυνουμε λιγο,ας δειξουμε οτι δεν ειμαστε κωλοελληνες. αφου κατα βαθος,ειμαστε ,καλα παιδια.ή οχι;

2 Comments:

Blogger Xavier said...

Όχι...

Τετ Απρ 04, 09:52:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

Xavieρ,οκ.
με αντιπροσωπευει, με εκφραζει το βλοκ σου.δεν σε ηξερα μεχρι τωρα.
τετοια γλωσσα ηθελα να βγαζει και το δικο μου...

Τετ Απρ 04, 11:43:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home