Δευτέρα, Απριλίου 09, 2007

ηρεμια,ησυχια,σιγη...

στη ζωη μας, δεν λειπουν οι ηχοι, δυσαρεστοι και ευχαριστοι.
δε λειπει η φασαρια και ο θορυβος, υπαρχει γενικως μια οχλαγωγια...
...που μπορει να παρει πολλες και διαφορετικες μορφες.

απ το μηχανακι που γκαζωνει καποιος νευρικα, μεχρι το κουτσομπολιο των γειτονων στα μπαλκονια και στ ανοιχτα παραθυρα.




μονο η ησυχια ειναι μια και μοναδικη !!!
το κολπο ειναι να βρω την πηγη της.πολλες φορες το καταφερνω. παντοτε ομως καποιος θορυβος θ ακουστει και θα μου θυμισει οτι το παιχνιδι δεν ειναι δικαιο.

ειναι μια κι εχει πολλους αντιπαλους.

6 Comments:

Blogger Ελπίδα said...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!
Δύσκολο πράγμα η ηρεμία και η σιγή στην εποχή μας.Καλά είναι όταν την βρίσκουμε να την απολαμβάνουμε.
Καλό σου βράδυ!

Δευ Απρ 09, 11:30:00 μ.μ. 2007  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Μόλις τη βρεις μέσα σου όλοι οι άλλοι ήχοι θα πάψουν να υπάρχουν.

Τρί Απρ 10, 10:50:00 π.μ. 2007  
Blogger Kwlogria said...

Είναι υπέροχο που τη βρίσκεις!! Να'ξερες πόσο την ψάχνω!!!! Κι άμα την τσακώσω, την κρατάω καλάαα!!Χρόνια Πολλά!! :)))))))))

Τρί Απρ 10, 12:47:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

κυκλαμινο,νταλια,κωλογρια...

γαληνη ημιν...

χρονια πολλα !

Τρί Απρ 10, 04:18:00 μ.μ. 2007  
Blogger Debby said...

Μου αρέσει πολύ η ησυχία.
Μου αρέσει να μην ακούγεται τίποτα.
Να ακούω μόνο την ανάσα μου.
Ισως μου αρέσει τόσο γιατί μου συμβαίνει σπάνια...

Τρί Απρ 10, 10:15:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ναι σπανια ησυχαζουμε στα αληθεια ντεμπη

Πέμ Απρ 12, 05:56:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home