Δευτέρα, Απριλίου 16, 2007

αντε να ρθει καλοκαιρι

ποτε περασε η μερα σημερα ουτε που το καταλαβα.ξυπνησα στις εξι η ωρα κι εχει παει δεκα.μου τελειωσαν τα τσιγαρα και κατεβηκα στο αυτοματο να βγαλω ενα πακετο.ειχε μια ησυχια που σε τρομαζει.σε αρρωσταινει πολλες φορες.τα παραθυρα ηταν σχεδον ολα στο μπλε χρωματισμο της τηλεορασης με σβηστα τα φωτα του σαλονιου.

δε βγηκαμε εξω σημερα.αρχισαν τα σχολεια και τα παιδια ειχαν πολλα μαθηματα.ολα για τη γνωση.ποια γνωση δηλαδη; βαριουνται τοσο πολυ το σχολειο,που αν τους πεις οτι,τερμα, δεν θα ξαναπατε αλλη φορα,θα εισαι ο καλυτερος γονιος.και γιατι οχι;ας τους τα μαθουμε απ το σπιτι.αλλα θα μου πεις ,πρεπει να βγαλουμε κι εμεις το ψωμακι μας και να παμε για δουλεια.
ιουλιο και αυγουστο δεν θα γραψω τιποτε στο μπλοκ.δεν θα εχω ιντερνετ και με περιμενουν πολλες δουλειες.οταν αποκτησω συνδεση το σεπτεμβρη στην ελλαδα πια,θα σας πω για το πολιτισμικο πατατρακ που θα υποστω.

ο μαης και ο ιουνιος προβλεπονται ησυχοι μηνες.μετραω τις μερες.ουτε φανταρος να ημουν.
ο καιρος εχει στρωσει με 25 βαθμους σημερα.το σαββατοκυριακο θα πεσει στους 17.αυτα τα τρελα κανει και μας αποσυντονιζει.ολη μερα σημερα μιλουσαν για την πρωτομαγια και την πεντηκοστη που θα ξανακατσουμε.σκλαβια η δουλεια τελικα.αν και η δικη μου,μου αρεσει.κατι γυρω γυρω που δεν αφορουν το αντικειμενο της ειναι τα σπαστικα.
καπνιζω καμποσα τσιγαρα κι αυτο δεν ειναι καθολου καλο.με τα στριφτα κανω λιγοτερα,αλλα βαριεμαι να στριβω.

αντι να κατσω να διαβασω κανενα βιβλιο ή να κανω κατι αλλο,καθομαι εδω και μιλαω μονος μου.αλλα μου αρεσει το μπλοκινγκ και γι αυτο το συνεχιζω.εχει παρει αλλη μορφη.τι να γινει;ας εξελιχθει οπως θελει.
αν υπαρχει κανενας μπλοκερας αρχιτεκτων ή οποιοσδηποτε αλλος ας μου απαντησει σαυτο.
γιατι σε μια πολυκατοικια τα δωματια σε καθε οροφο εχουν την ιδια διαρυθμιση; δηλαδη η κουζινα κατω απ την κουζινα,τα υπνοδωματια κατω απ τα υπνοδωματια και παει λεγοντας;
οταν θα πεσω για υπνο θα πεσει και ο γειτονας απο πανω.ενω αν το υπνοδωματι του το ειχε εκει που ειναι το σαλονι μου,δεν θα ειχαμε ο καθενας περισσοτερη ησυχια;
τελοσπαντων.χθες ειδα μια ταινια και κοντεψα να κλαψω.δεν σας λεω ποια,γιατι θα ξεφτιλιστω ακομη πιο πολυ.και κατι αλλο ,ασχετο με την ταινια.

σκεφτομουν στον υπνο μου,λιγο πριν με παρει δηλαδη κατι περι θανατου.οτι τα ζευγαρια δεν πεθαινουν σχεδον ποτε μαζι.και λεω.αν πω αν πεθανει η γυναικα μου πρωτη,χτυπα ξυλο,θα ειναι εγωιστικο.επειδη θα ζησω εγω παραπανω.αν πω να πεθανω εγω πρωτος,ειναι παλι εγωιστικο,επειδη την αφηνω μονη και μενει χηρα.μαλακιες.δεν εχει σειρα ο καργιολης.
σκεφτομαι για τις σχεσεις μου με τους αλλους ανθρωπους.θα το κανω μια κι εξω.με βαθμολογια.θα μου πεις και ποιος εισαι εσυ ρε μεγαλε που θα μας βαθμολογησεις κιολας;επειδη οι αριθμοι ειναι πιο ευκολοι απο τις λεξεις.γι αυτο.παμε λοιπον:

με αριστα το 10.

γυναικα:9,5
παιδια:8,9
μανα πατερας:9,1
αδερφια:8,4
αλλοι συγγενεις:7,0
φιλοι:7,3
γνωστοι:6,1
συναδελγοι:7,6
μπλοκερς:πουλακια μου!!! 7,5
κοινωνικος περιγυρος:ενα 6.για να μη πω κατω απ την βαση.

βασικα τωρα που τελειωνει το ποστ θα επρεπε να το ψαξω για κανα ορθογραφικο,συντακτικο,γραμματικο κου λου που λαθος.ομως επειδη ειμαι τεμπελακος θα το αφησω ετσι.
χαιρομαι τα περισσοτερα μπλοκ που διαβαζω.στην τριχα.μακια,μακια.και πανω απ ολα.ΑΓΑΠΗ.αν εχουμε αυτην φτιαχνει και η υγεια.κι ολα τ αλλα ερχονται...

13 Comments:

Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

* Αρχιτέκτων δεν είμαι, αλλά επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα: επειδή από "υδραυλικής" απόψεως οι σωληνώσεις (μπάνιου, κουζίνας) πρέπει (ή είναι πολύ πιό εύκολο) να είναι ανά όροφο η μία κάτω από την άλλη. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει νομίζω & με τις κολώνες.
* Θα δεις πως παρότι η Ελλάδα μας, ειδικά το Καλοκαίρι στις θάλασσες είναι πανέμορφη, το bloging θα σου λείψει...
* Ψηφίζω κι εγώ ΑΓΑΠΗ με όλο μου το είναι!!! Ακόμη & τους εχθρούς μας, ας τους αγαπάμε για να τα ...χάνουν!;-)

Τρί Απρ 17, 02:31:00 π.μ. 2007  
Blogger Ναταλία said...

Η ηλιαχτίδα σου απάντησε με κάλυψε. Κι εγώ το ρώτησα αυτό και πήρα την ίδια απάντηση.
Άσε που αν τα άφηναν ελεύθερα και διάλεγε ο άλλος την κουζίνα του να τη βάλει πάνω από την κρεβατοκάμαρά σου.....θα χόρευες συρτάκι στις 2 το πρωί, ειδικά αν είχες εμένα από πάνω!!!!!!! :ΡΡΡ

Για την Αγάπη.... συμφωνώ απόλυτα.
Την καλημέρα μου....

ΥΓ. Καλέ; Τι θα κάνουμε εμείς 2 μήνες χωρίς εσένα;

Τρί Απρ 17, 08:08:00 π.μ. 2007  
Blogger Nemertes said...

Ξέχασες το πιο σημαντικό.

Εγώ (εσύ δηλαδή) : 10!

Τρί Απρ 17, 11:06:00 π.μ. 2007  
Blogger Απολλώνια said...

Αν ήταν να κάνω μια ταινία στη ζωή μου, θα έκανα τις εικόνες που δίνεις εδώ, ταινία.
:)

(δεν είναι απαραίτητο να είναι το ένα κάτω απο το άλλο τα δωμάτια, σε τάξη... συνήθως γίνεται έτσι για ευκολία [σωληνώσεις ύδρευσης, αποχέτευσης κλπ] και σε μεγάλα συγκροτήματα, που είναι ομοιόμορφα. - ναι, μηχανικός είμαι, αλλά όχι αρχιτέκτονας-)

Τρί Απρ 17, 12:17:00 μ.μ. 2007  
Blogger Kwlogria said...

Καταρχάς, αν το σαλόνι είναι πάνω ή κάτω από κρεβατοκάμαρα και ο άλλος θέλει να έχει τέρμα την τηλεόραση ή να κάνει πάρτι, δε θα κοιμηθείς αλλά θα περιμένεις να τελειώσει! Όχι δεν είμαι αρχιτέκτονας, παθούσα είμαι!Κατά δεύτερον, δύναμη και υπομονή με τις αλλαγές. Όλα θα πάνε καλά. Ελπίζω μόνο να συνηθίσεις γρήγορα την Ελλάδα. Καλώς να μας έρθεις! Τα φιλιά μου!! Να είσαι καλά!!!!!

Τρί Απρ 17, 02:57:00 μ.μ. 2007  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο να πηγαίνεις σε νετ καφέ και να ανεβάζεις ποστ!

Πεεεες πια ταινία είδες και συγκινήθηκες;

Τρί Απρ 17, 04:08:00 μ.μ. 2007  
Blogger Provato said...

μαρέσουν αυτά τα μισοπαραλληρηματικά μισολογικά. μπεεεε

Τρί Απρ 17, 07:18:00 μ.μ. 2007  
Blogger kira said...

Έλα τώρα, πες, ποια ταινία είδες;
πόσα μου θύμισες με το αυτόματο όπου πήγες για τσιγάρα... καπνίζαμε τότε και εγώ και ο άντρας μου, πόσες φορές κατέβαινα με τις πιζάμες κάτω για να βγάλω τσιγάρα από το μηχάνημα... και κρατούσα πάντα τα κέρματα των 5 μάρκων! Τώρα πόσο κάνουν τα τσιγάρα στη Γερμανία;
όσο για το σοκ, δεν θα το αποφύγεις, θα περάσει καιρός μέχρι να συνηθίσεις στην Ελλάδα, θα τα καταφέρεις όμως!

Τρί Απρ 17, 10:14:00 μ.μ. 2007  
Blogger APOTINEDRA said...

Ρε συ ελπίζω να μην είναι με τους 300 που έκλαψες..:)
Κατά τα άλλα σταμάτα το κάπνισμα! Σκοτώνει!

Τρί Απρ 17, 10:16:00 μ.μ. 2007  
Blogger snikolas said...

Είσαι τρελός; Θα έρθεις να μείνεις μόνιμα στην Ελλάδα; Ξανασκέψου το…

Τρί Απρ 17, 11:28:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ηλιαχτιδα,α,πιο ευκολο.δηλαδη γινεται κι αλλιως,για τα δωματια λεω.ναι αγαπη.αλλα παλι δε μπορω να αγαπησω και τον εχθρο.τον μπους παραδειγμα.

ναταλια,και μενα θα μου λειψετε...

νημερτης,κι εσυ 10.

απολλωνια,μηχανικος.μαλιστα.ενδιαφερων.
μακια...
κωλογρια,επισης.θα συνηθισω που θα παει!!!

νταλια,ισως.χα!δε θυμαμαι πως λεγεται.παντως το θεμα ειχε να κανει με το μελλον και τετοια φανταστικα...

προβατο,τα κανεις κι εσυ καμμια φορα.χρειαζονται.

κιρα,τα τσιγαρα κανουν 4 €.αλλα για να βγαλεις βαζεις μεσα το διπλωμα σου ή την καρτα απ την τραπεζα.για να δουν οτι εισαι 18.

εδρα,ναι γαμωτο.παλιοτσιγαρο...οχι δεν ηταν οι 300

σνικολας,χαχα!μη μου λες τετοια...τωρα παρθηκε η αποφαση.

ηλιαχτιδα,το ειδα το μπλοκ.κριμα και για την κοπελα αλλα και για το κερδος πανω απ ολα...

Τετ Απρ 18, 06:24:00 μ.μ. 2007  
Blogger Ναταλία said...

Α, να ξέρεις.....
Δεν την βγάζεις καθαρή με ένα "κι εμένα θα μου λείψετε!!!!"
:ο)

Τετ Απρ 18, 10:34:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ναταλια,ε, τι να κανω αλλο;

Παρ Απρ 27, 11:37:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home