Πέμπτη, Απριλίου 05, 2007

ασημαντοτητα

υπαρχει η *ιδανικη διαφορα ηλικιας* στα ζευγαρια;ποσα χρονια περνατε τον καλο σας, την καλη σας ή ποσα χρονια σας περναει; ή ερχεστε,πατσι πατσι;


με πειραζουν και με λενε *παιδεραστη*,επειδη περναω την καλη μου 8 χρονια.
οκ,8χρονια και κατι μηνες.ενταξει για την ακριβεια, 8 χρονια και 7 μηνες την περναω.
οταν εβγαζα τη δευτερη ταξη στο δημοτικο εκεινη ηταν στο μαιευτηριο.η μανα της δηλαδη...


ειναι πολλα; λιγα; δε τρελαινομαι κιολας αλλα κουβεντα να γινεται. θα μ ενδιεφεραι η αποψη σας.

22 Comments:

Blogger Markos said...

Η αλήθεια είναι ότι αν εσύ τώρα είσαι δέκα χρονών, ε είναι πολλά τα χρόνια που την περνάς την καλή σου :) :) :)
Καλησπέρα

Πέμ Απρ 05, 04:49:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

markos,ετσι ακριβως.

39 με 31 καλα ειναι;

καλο απογευμα!

Πέμ Απρ 05, 05:31:00 μ.μ. 2007  
Blogger Nemertes said...

Αν ο άντρας δεν είναι τουλάχιστον δυο χρόνια μεγαλύτερος από την γυναίκα... άστο καλύτερα... Έχω προϊστορία ξέρω τι λεώ... :p

Πέμ Απρ 05, 05:53:00 μ.μ. 2007  
Blogger Ελπίδα said...

Μια χαρά είσαι! Πολύ καλή η διαφορά. Ο άντρας όταν είναι λίγο μεγαλύτερος την προσέχει πιο πολύ την γυναίκα του. Όταν είναι ίσα ή μικρότερος είναι λίγο πρόβλημα. Μην ξεχνάς ότι οι γυναίκες ωριμάζουν πιο γρήγορα, γι' αυτό επιβάλλεται να είναι μεγαλύτερος ο άντρας, για να συμβαδίζουν.
Όταν υπάρχει αμοιβαία αγάπη όμως, όλα είναι περριτά. Αυτά τα προσέχαν πολύ οι παλιοί.
Εμένα ο άντρας μου είναι μόνο τρεία χρόνια μεγαλύτερος και θά ΄θελα να ήταν πολλά περισσότερα, αλλά αφού δεν είναι συμβιβάζομαι!
Γεροί να είμαστε όλοι μας και ευτυχισμένοι! Όλα τα άλλα περρισεύουν! Έτσι δεν είναι;
Καλό Πάσχα εύχομαι και από δω!

Πέμ Απρ 05, 06:39:00 μ.μ. 2007  
Blogger dodo said...

Ιδανική διαφορά είναι αυτή που ταιριάζει στο κάθε ζευγάρι- γενίκευση δεν σηκώνει! :-)

Πέμ Απρ 05, 06:52:00 μ.μ. 2007  
Blogger Markos said...

Πάντως για την ιστορία, θα πρέπει να αναφερθεί και η άποψη του +5.
Σύμφωνα με την άποψη αυτή, η ιδανική ηλικία της γυναίκας προκύπτει αν στο μισό της ηλικίας του άντρα, προσθέσεις 5 χρόνια.

Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι με αυτό σαν δεδομένο, η γυναίκα σου (31) είναι αρκετά μεγάλη ε;
39:2=19,5 και 19,5+5=24,5

Πέμ Απρ 05, 08:09:00 μ.μ. 2007  
Blogger Debby said...

Σαν την δική σου διαφορά ηλικίας έχουν οι δικοί μου.
Εγώ έκανα την διαφορά και περνάω τον καλό μου 2,5 χρόνια.

Νομίζω πως από βιολογική και μόνο άποψη θα έπρεπε η γυναίκα να είναι μεγαλύτερη πάντα.
Κατά τ'άλλα "όπου γυαλίσει και σταθεί του καθενός το μάτι"!! :-)

Πέμ Απρ 05, 10:22:00 μ.μ. 2007  
Blogger Fibi said...

Όριο δεν υπάρχει, στην πρώτη μου σχέση τον περναγα 2 χρόνια και στα 18 μου είχα σχέση με 27άρη, και τι να λέει?

Ο σύζυγος με περνάει 3 χρονάκια, έστι για τα πρακτικά :)

καλά να περνάς

Πέμ Απρ 05, 11:33:00 μ.μ. 2007  
Blogger Starry Night said...

Νομίζω η ηλικία δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία. Μία γνωστή μου περνάει τον φίλο της 3 χρόνια και όμως ο κόσμος τους βλέπει σαν το τέλειο ζευγάρι. Και η θεία μου έχει διαφορά ηλικίας με τον άντρα της 11 χρόνια αλλά και πάλι, μία χαρά τα πάνε, φτου φτου μην τους ματιάσω! Ο Αγάπος μου με περνάει μερικούς μήνες και ως τώρα χτύπα ξύλο όλα καλά :D

Πέμ Απρ 05, 11:40:00 μ.μ. 2007  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Ιδανική, ιδανική!!!!!
Οκτώ χρονάκια (παρά 1 μήνα ακριβώς) με περνάει κι εμένα ο καλός μου! Άρα;!
Ανάσταση σε όλους τους τομείς της ζωής σου, σου εύχομαι γλυκέ μου, μέσα από την καρδιά μου!!!
Να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα!
Φιλιά

Παρ Απρ 06, 12:04:00 π.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σας βάζω κάτω ομαδικώς, το ταίρι μου με περνάει 14.5 χρονάκια. Όταν αυτός πήγαινε γυμνάσιο εγώ δεν υπήρχα καν σαν ιδέα που λέει ο λόγος.

Παρ'αυτά, είναι η πιο κατασταλαγμένη σχέση που είχα στη ζωή μου. Δεν έχει σημασία πόσο χρονών είναι ο άλλος, σημασία έχει τι μυαλά κουβαλάει και αν εκπέμπετε στα ίδια μήκη κύματος.

Παρ Απρ 06, 09:05:00 π.μ. 2007  
Blogger snikolas said...

Τι σημασία έχει πόσα χρόνια διαφορά έχετε; Περνάτε καλά; Αυτό έχει σημασία.

Παρ Απρ 06, 10:32:00 π.μ. 2007  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Δεν υπάρχουν συνταγές...

Παρ Απρ 06, 12:42:00 μ.μ. 2007  
Blogger cyrus said...

[koinotopia alert!]

Ο έρως χρόνια δεν κοιτά...

[/koinotopia alert!]

Παρ Απρ 06, 12:46:00 μ.μ. 2007  
Blogger seaina said...

Μια χαρά διαφορά είναι και είναι ακόμα καλύτερα, αν εσύ δεν έχεις πρόβλημα!!
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!
Φιλιά!

Παρ Απρ 06, 04:03:00 μ.μ. 2007  
Blogger homelessMontresor said...

Το θέμα είναι, επικοινωνείται; Αν ναι και αν εσείς οι ίδιοι δεν αισθάνεστε οτι υπάρχει κπ χάσμα, όλα καλά. Άσε που από μια ηλικία και έπειτα δεν φαίνεται η διαφορά! Όταν θα είστε ας πούμε 71-79! χιχι!
Οι φίλοι αν σας πειράζουν, άστους να το κάνουν, αν και κανονικά θα έπρεπε να είναι χαρούμενοι που είσαι καλά με τον άνθρωπο σου. Δε λέω, κπ φορές μπορεί να δημιουργηθούν προβλήματα, αλλά αυτά με λίγη καλή θέληση ξεπερνιούνται.
Και δεν το λέω τυχαία, γιατί πάντα υπήρχε διαφορά ηλικίας με τις σχέσεις μου.
Επίσης δε συμφωνώ οτι ο άντρας πρέπει να είναι απαραίτητα μεγαλύτερος. Η μητέρα μου είναι 5 χρόνια μεγαλύτερη από τον πατέρα και κοντευούν τα 25 χρόνια γάμου! :-)

Παρ Απρ 06, 05:46:00 μ.μ. 2007  
Blogger aggelos-x-aggelos said...

Νομίζω ότι πρόβλημα είναι το αντίθετο. Χωρίς να είμαι απόλυτος βέβαια. Και όπως έλεγε και ο Λάμπρος Κωνσταντράρας:

Με τα χρόνια οι άνθρωποι γίνονται συνομήλικοι. Βέβαια, όταν αυτή είναι τριάντα και αυτός πενήντα η διαφορά είναι αισθητή. Όταν όμως αυτή γίνει εβδομήντα και κείνος ενενήντα, φασκελοκουκούλωστα

Παρ Απρ 06, 06:14:00 μ.μ. 2007  
Blogger advocatus diaboli said...

Τα 39 με τα 31 είναι μια καλή διαφορά, επειδή έχετε κοινές παραστάσεις. Αν ήταν 31 με 23, θα υπήρχε πρόβλημα πώς θα συνεννοηθείτε. Εν πάση περιπτώσει, το ζήτημα είναι: τα βρίσκετε; Αν ναι, περιττεύουν οι γνώμες μας.

Παρ Απρ 06, 08:54:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

νημερτης,οκ.ξερεις εσυ.

κυκλαμινο,ετσι.αγαπη και υγεια πανω απ ολα.καλες γιορτες.

ντοντος,τελειος.

μαρκος,πολυ μ αρεσε το κολπακι μετην προσθεση και τη διαιρεση...

ντεμπη,ντανκε για την παροιμια.δεν την ηξερα.

φιμπι,να εισαι καλα.

σταρρυ,ελα,δεν το πιστευω.χαχα!καλα να περνατε!

ηλιαχτιδα,κι εσεις το ιδιο.

πσυχια,πολυ σωστη.

σνικολας,βεβαιως.

νταλια,μονο μαγειρεματα.χοχο!α,το με ιλ δεν ανοιγει.οκ.δεν πειραζει.

γκιρυςγκεο,τελειως τυφλος ναι.

σεαινα,κανενα προβλημα.καλα να περνας.

μοντρεσορ,αυτο ειναι.η επικοινωνια.

αγγελος ιξ αγγελος,χαχα!πολυ μου αρεσει ο κωνστανταρας.

δικηγορε,τα βρισκουμε.
μ αρεσαν οι γνωμες.
να ειμαστε καλα.

καλο βραδυ.

Παρ Απρ 06, 10:24:00 μ.μ. 2007  
Blogger Απολλώνια said...

Cool...
1965-1979=14

;)

Εκείνος πήγαινε στο γυμνάσιο...
Φιλιά πολλά!

Τετ Απρ 11, 06:11:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

απολλωνια.ουαου!!!

μακια.

Πέμ Απρ 12, 05:57:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ είμαι 38 και η γυναίκα μου 46.

Πέμ Απρ 12, 09:49:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home