Τετάρτη, Απριλίου 04, 2007

σαν τα


αλλα θα μου πεις, και σενα τι σε νοιαζει ; στην πλατη σου τα κουβαλας ;


οχι.ομως, οταν ο αριθμος των μπλοκ ηταν στα 1.000 με 1.600 ειχα μια καλυτερη εικονα για το μεσο.μπηκαν και πολυ επαγγελματιες και ... εδεσε, το γλυκο.

με τις παροιμιες δεν τα εχω καλα, οι παρακατω ομως ταιριαζουν κουτι:

οπου ακους πολλα κοκορια,αργει να ξημερωσει.

οι πολλοι μαγειρες χαλανε τη ζυμη.

πολλα κερασια, κρατα μικρο καλαθι.

τι γυρευει η αλεπου στο παζαρι;

κλπ.κλπ.κλπ δε μου ερχονται αλλες αυτη τη στιγμη.

α,ναι.καλλιο πεντε και στο χερι,παρα δεκα και καρτερει.

την πληθωρα κι αν δε θελεις, το μπλοκακι μη χαλας.

( η τελευταια *παροιμια* ειναι δικη μου)

και μια απορια.τι κερδος εχει το μπλοκσποτ απο μενα που με φιλοξενει δωρεαν;

εγω παντως εχω.γνωρισα ωραιους ανθρωπους...

3 Comments:

Blogger maika said...

λες ξαφνικά να μας ζητήσει ο μπλογκσπότ ενοίκιο???
σαν να λέμε είσοδος δωρεάν...έξοδος 10 ευρώ...
Λες???
Κι εγώ γνώρισα πάντως ωραίους ανθρώπους και χαίρομαι πολύ γι΄αυτό!!
Βέβαια,να σου πω, μου λείπει που δεν τους έχω δει απο κοντά αλλά ίσως κάποτε να γίνει κι αυτό!!
Τσούςςςςςςςςςςςςς!!!

Τετ Απρ 04, 05:37:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

μαικα,ναι.ισως συναντηθουμε με καποιους.αλλα και ετσι να τους φανταζεσαι πως να ειναι εχει την πλακα του...
μπορει να ειναι και καλυτερα.

Τετ Απρ 04, 05:49:00 μ.μ. 2007  
Blogger kira said...

ναι,onomatodosia, κι εγώ προτιμώ να τους φαντάζομαι...

Σάβ Απρ 07, 12:03:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home