Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

και και και και και ...

κανει κρυο,πωωω ξεπαγιασαμε!!!κανει ζεστη,ουουφφφ σκασαμε!!!

ενταξει,μπορει να παραπονιεμαι κι εγω για την παραξενη ζεστη του απριλη,ο πιο ζεστος απριλης,με μεσο ορο 12 βαθμους ελεγε σημερα το ραδιο,αλλα παραπονιεμαι,αν παροπονιεμαι,γιατι βασικα η ζεστη μου αρεσει,απο μεσα μου.οχι φωναχτα.δε μπορω τους θεατρινισμους και τα *δραματα*.
και δωστου περα δωθε η βενταλια.σιγα ρε!πως κανετε ετσι;

τελος παντων.

εχουμε μπει στην τελικη ευθεια...με οσους ειχα να κανω μεχρι τωρα,θ ακολουθησουν κι αλλοι,παιζουν ολοι πολυ ωραια το ρολοκι τους.ρολους παιζουμε.οτι επαγγελμα κι αν κανουμε,ειμαστε ηθοποιαρες,σ αυτο.
πηγα σε γιατρους,δικηγορους,λογιστες,ασφαλιστες...να σκεφτω,τι αλλο εκανα ακομα... ... ... μηχανικο αυτοκινητου,τραπεζες,προξενειο...
μιλαμε,ολοι τους ηταν ενας κι ενας.δε βγαζω τον εαυτο μου εξω.δεν κανω κανενα απο τα παραπανω επαγγελματα,...γιατι κωλωνω να το πω; ισως,αλλη φορα.δεν εχει σημασια.

ρολοκια.
τουρτουρισματα και ξεφυσηματα και βαθιες ανασες και ξυσιματα κεφαλιου και πισινου και μορφασμοι παντος τυπου και ντεμεκ προβληματισμοι και μπουρδες που δε βοηθουν να προχωρησει η κατασταση και πότε θα φυγει ο μαλακας; και ραντεβου και ξανα ραντεβου και ναι μπορειτε να το πειτε μια φορα ακομα.ρε,με προφορα τα μιλαω,δεν ειναι η μητρικη μου και στησιμο και υφος και τηλεφωνηματα και ωρες αναμονης και αγχος και ... ... ...

... ... ... οτι απαιτει ο επαγγελματικος μας ρολος.
τα καιρικα φαινομενα ειναι οι πελατες.

7 Comments:

Blogger snikolas said...

Θα σε δούμε στα φετινά oscar; :)

Σάβ Απρ 28, 06:37:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

σνικολας,ναι...το παιζω καλα κι εγω το ρολακι μου...

Σάβ Απρ 28, 12:59:00 μ.μ. 2007  
Blogger dodo said...

Να μπορούμε τουλάχιστον να αυτοσχεδιάζουμε λίγο...

Σάβ Απρ 28, 02:56:00 μ.μ. 2007  
Blogger Sousou Delatroba said...

Εάν σας ενοχλεί το περαδώθεν της επώνυμης βεντάλιας μου να πώ εις τον έγχρωμον νταγλαρά που την χειρίζεται να διακόψει ευθύς. Αν μη τι άλλο ανησυχώ από το ασθματικόν του προβληματισμού σας.

Αγαπητέ ονοματοδοσμένε, οι ρόλοι έχουν δημιουργηθεί από τους ανθρώπους για να παίζονται από ανθρώπους. Και η πρόθεση να απουσιάζει και το υποκριτικό ταλέντο να είναι ανύπαρκτο
(ας μην αναφέρω παραδείγματα - δεν μου το επιτρέπει και η κοινωνική μου θέση εξάλλου)
όλοι αποδικωποιούμενοι ρόλους υποδύονται.

Υποθέστε ότι έχουμε δύο ανθρώπους. Γυμνούς από περίσσια στολίδια, θεατρινίστικη διάθεση και κάθε είδους συμβιβασμό. Τί σας λέει ότι δεν θα παίξουν ρόλους? Ή ότι δεν θα αποκτήσουν σε ανύποπτο χρόνο ρόλους περνώντας με επι/απο-τυχία το casting της ζωής?

Πολύ προβληματίστηκα και θα σπάσει η μάσκα. !-)

Σχεδόν πάντα ο εαυτός της,
Madame Sousou

Σάβ Απρ 28, 06:11:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ντοντος,ε,το κανουμε...!

μανταμ σουσου,τι ωραια που τα λετε;
μια χαρα προβληματιστηκατε...
ταλεντο,ταλεντο...

Δευ Απρ 30, 06:39:00 μ.μ. 2007  
Blogger kira said...

και δεν ξέρω τελικά τι είναι καλύτερο, να είμαστε καλοί ηθοποιοί ή ερασιτέχνες του κερατά;
τι και για ποιόν;

Δευ Απρ 30, 10:22:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

κιρα,να ειμαστε μονο.απλα!

Τρί Μαΐ 01, 12:58:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home