Σάββατο, Ιουνίου 16, 2007

επαναπατριστικομεταναστευση

ειναι να γυριζεις στην πατριδα σου,

οχι ομως στα μερη σου.

καταγωγη μου, θες νικη. ηττες πολλες ομως ειχα ... !

το ψωμι της ξενιτιας ειναι πικρο, το νερο της θολο ...

για να δουμε στα γλυκα νερα, πως θα ειναι το νερο τους εκει. γλυκα νερα, τοπος διαμονης μου.δε ξερω για ποσο.
οταν μου ελεγαν για τη γεφυρα του σταυρου και γω τους ελεγα δεν ξερω κατα που πεφτει με κοιτουσαν καπως.ΡΕ,αν σου πω μια περιοχη στο μοναχο και εχεις ερθει για πρωτη φορα εκει θα ξερεις να πας;
α! και μια κακη διαφημιση για το navigation.με μπερδευει περισσοτερο.και η αθηνα ρε γαμωτο,δε μοιαζει με ευρωπα ι κη πρωτευουσα.. διαφορετικοτητα ε; σκιζουμε. μπουχαχα!

6 Comments:

Blogger The Torch said...

Που πας αγόρι μου στην Αθήνα; Όντως δεν μοιάζει με Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα. Μάλλον επειδή δεν είναι

Σάβ Ιουν 16, 01:22:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

περιπετειες κωστη, περιπετειες.

σε παραδεχομαι που οδηγας χαρλευ με τετοια τρελη κινηση που εχει η αθηνα...
με βλεπω με καμια γιαπωνεζα και πολυ θα μου ειναι.χαχα! να προσεχεις!

Σάβ Ιουν 16, 02:16:00 μ.μ. 2007  
Blogger mario said...

Ξεκινάς με αρνητική διάθεση ή είναι μόνο η ιδέα μου?
Παντού είναι καλά αν είσαι καλά μέσα σου
Εύχομαι όμορφες, δυνατές περιπέτειες, ονοματοδοσία
Να σαι καλά

Σάβ Ιουν 16, 04:25:00 μ.μ. 2007  
Blogger nyctolouloudo said...

επιστρέφεις ε;

εγώ πήρα την απόφαση να μην ξαναγυρίσω πίσω στην Ελλάδα αλλά και από την Γερμανία θέλω να φύγω...
ακόμα δεν ξέρω που θα κατασταλάξω....
δύο χώρες έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες αυτή την στιγμή,
Πορτογαλία και Αμερική και σκέφτομαι και λίγο την Ιταλία.

να περνάς καλά όπου και να είσαι!!!!

Κυρ Ιουν 17, 12:55:00 π.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Welcome to Balkans ;)

Κυρ Ιουν 17, 07:48:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

μαριο,ναι.δεν ειναι η ιδεα σου.να περνας κι εσυ καλα...

μεθυσμενα,αν μπορουσα θα διαλεγα αμερικη.να σου ερθουν οπως τα θες.

κονφου,το μπαλκαν,το ασια,το αφρικα,το γιουροπ ... απ ολα εχει ο μπαξες!
αααχ! με τιποτε δεν ειμαστε ευχαριστημενοι.

Κυρ Ιουν 17, 02:19:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home