Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007

ΠΑρΕμβΑΣΕΙς

δε με πειραζει που δεν εχω τελευταια καιρο να γραφω στο μπλοκακι,*ωχ!τι ειναι αυτο παλι; Now Blogger saves your drafts automatically*, δεν το πειραζω γιατι θα τα κανω θαλασσα, αλλα επειδη δεν θα διαβαζω τα δικα σας.

μια ζωη τρεξιμο,μια ζωη οι ιδιες μαλακιες και το αποτελεσμα; τιποτε. ξανα τρεξιμο και ξανα. εκει καταδικασμενος,να τρεχεις και να μην φτανεις ... !

μεσα ιουνιου μαλλον θ ανεβει κανενα νεο ποστ εδω.

ασχετο,μια ερωτηση εχω: επεμβαινεται στην ζωη των αλλων ή επιτρεπεται εσεις στους αλλους να επεμβαινουν στη δικη σας ;;;

καλη επιτυχια στα παιδια που γραφουν και στην υποθεση blog.gr !
μακια,μακια !!!

11 Comments:

Blogger seaina said...

Κουράγιο, θα έρθους άσπρες ημέρες!!

Δευ Μαΐ 21, 07:40:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλό τρέξιμο και κουράγιο.
Θα περάσει :))

Δευ Μαΐ 21, 08:42:00 μ.μ. 2007  
Blogger weirdo said...

Run, onomatodosia, run....:)

Τρί Μαΐ 22, 08:29:00 π.μ. 2007  
Blogger vlacha said...

Μια ζωή θα τρέχουμε εμείς οι νέοι μου φαίνεται!
Όσο για το ερώτημα που έθεσες θα μπορούσα να γράφω για ώρες.Τελικά νομίζω ότι γίνονται και τα δύο τις περισσότερες φορές, έστω κι αν νομίζουμε ότι εμείς είμαστε υπεράνω και δεν ασχολούμαστε με τις ζωές των άλλων! Θεωρώ ότι είναι στην ανθρώπινη φύση το να παρεμβαίνουμε σε ζητήματα των άλλων (βλέπε ελληνίδες μαμάδες), αλλά και να αφήνουμε τους άλλους να μας "καθοδηγούν" (βλέπε ξανά ελληνίδες μαμάδες). Αρκεί να υπάρχουν κάποια όρια!

Τρί Μαΐ 22, 02:48:00 μ.μ. 2007  
Blogger Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ νονέ,

Προς απάντησην της ερώτησης που θέσατε θα σας ήλεγον ότι προσωπικώς πάντοτε επεμβαίνω στη ζωή των άλλων ανεξαρτήτως αν αυτή η επέμβασις μου είναι ευχάριστος ή όχι. Σε συντριπτικό ποσοστό μου είναι ευχάριστη πάντως.

Επιτρέπω τας επεμβάσεις από άλλους εις εμέ μόνο κατόπιν ημέτερης συναινέσεως, ήτοι εκ των προτέρων εγκρίσεως ή και παροτρύνσεως, ενδεχομένως δε και έναντι αμοιβής. Οι επεμβάσεις αυτές είναι κυρίως αισθητικής φύσης.

Πάντα εκτός θέματος,
Σουσού

Τρί Μαΐ 22, 02:56:00 μ.μ. 2007  
Blogger Fibi said...

Φίλε μου με ξέρεις τι θα πω... Με το πάαασο σου...

Όσο για τους άλλους, δεν επεμβαίνω και δεν αφήνω κανέναν να επέμβει και στη δική μου, όταν κλείνω την πόρτα του σπιτιού μου είμαι εγώ κι εκείνος, οι τρίτοι περισσεύουν πάντα :)

Τρί Μαΐ 22, 05:55:00 μ.μ. 2007  
Blogger FuSmOKer said...

Καλησπέρα!
Στην ερώτησή σου εγώ προσωπικά δεν επιτρέπω σε εμένα (δεν γουστάρω) να παρεμβαίνω στη ζωή των άλλων.
Αντίστοιχα δεν επιτρέπω να παρεμβαίνει στην δική μου ζωή ο όποιοσδήποτε εκτός αν έχει πάρει απαλλαγές (από μένα) για να κάνει κάτι τέτοιο.
Ξεκαθαρίζονται αυτά από την αρχή γιατί οι καλοί φίλοι κάνουν καλούς λογαριασμούς (το αντίθετο δεν ισχύει..)

Τρί Μαΐ 22, 10:36:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

καλησπέρα! μήπως πιστεύεις στο δωθεκαθεισμό

Τετ Μαΐ 23, 12:29:00 π.μ. 2007  
Blogger mad2luv said...

επεμβαινω με την συμβουλη μου οταν ζητηθει και ειναι προς σεβαστα ατομα...το ιδιο θελω και για μενα...

Τετ Μαΐ 23, 11:41:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

σεαινα,το ελπιζω γαμωτο...παλι ραφτιγκ ησουν ε; ωραια

κονφου,ναι,ολα περνανε.

βειρτο,και δεν μ αρεσει η γυμναστικη...

βλαχα,θ αραξουμε στα γεραματα.χοχο!

μανταμ σουσου,πολυ χαρηκα για το μπλοκ που ανοιξες

φιμπι,ετσι ειναι...

φουσμοκερ,μενουν καμια φορα και ανοιχτοι λογαριασμοι.τελος παντων.

ιδιμον,μπα.μαλλον οχι.

ματ2,σωστο ετσι.

σορρυ για τη συντομη κουβεντουλα.ξανατρεχω.σοβαρα...
ευχομαι περισσοτερο ελευθερο χρονο για ολους!

Τετ Μαΐ 23, 06:18:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

Κατά ένα παράξενο τρόπο,είναι φορές που μαλακωδώς επιτρέπουμε στους άλλους να επεμβαίνουν στη ζωή μας-φυσικά μετά το μετανοιώνουμε και καθόμαστε και τα 7 αντάμα με την ουρά στα σκέλια να "δικαιολογούμε"την κατάσταση,λέγοντας μαλακίες του στύλ"έτσι αποκτήσαμε εμπειρία","ακόμα και τα αρνητικά βιώματα είναι χρήσιμα",κλπ,κλπ...

υγ.Μη χαθείς απο δω,οκ?

Κυρ Ιουν 03, 08:56:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home