Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007

ο πονος σε τρυπαει

αυτο το παιδι στο συρματοπλεγμα, στο νεο δελχι , σ ενα camp φτωχων , γλιτωσε απ την πυρκαγια που προκαλεσε ενα βραχυκυκλωμα. τρια παιδια ειναι νεκρα και τεσσερεις ανθρωποι βρισκονται στο νοσοκομειο.

η φωτογραφια ειναι απο δω.


αναρωτιεμαι τι νιωθω για το παιδι αυτο, οχι για τ αλλα που βρισκονται εκει ,για το κοριτσακι της φωτογραφιας μονο...

...στη ζεστασια του σπιτιου μου, στο ανετο μπουρνουζι μου, στο παγωμενο μου ποτο και στην ομορφη ομιχλη του τσιγαρου μου.

πολλα, *μου* μαζευτηκαν.
θα ηθελα ,καποια ... να τα μοιραστω μαζι του.

21 Comments:

Blogger mad2luv said...

EINAI AΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ...ΑΣ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ-Ή ΟΠΟΙΟΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ..

Δευ Μαΐ 07, 08:59:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

κι αυτοι που δεν εχουν; με ποιον να τα *βαλουν* και να *ευχαριστησουν*;

Δευ Μαΐ 07, 09:14:00 μ.μ. 2007  
Blogger THE_RETURN said...

Καλησπέρα, πρώτη φορά που επισκέπτομαι το blog αυτό.

Κάποιες φορές τα σκεπτόμαστε όλα αυτά που θίγετε, αλλά δεν ξέρω και τι έχει μείνει να κάνουμε...

Δεν είμαι ίσως και τόσο αισιόδοξος.

Δευ Μαΐ 07, 09:45:00 μ.μ. 2007  
Blogger weirdo said...

Κι εγώ...

Τρί Μαΐ 08, 09:45:00 π.μ. 2007  
Blogger melomenos said...

δυστυχώς δεν θα μπορέσεις ποτέ να μοιραστείς κάτι μαζί του!
κανένας μας!!!
άλλο να τα μαθαίνουμε έτσι!
άλλο να βλέπουμε μιά εικόνα!
κι άλλο να είμαστε δίπλα του!
μόνο ευχές μπορείς να κάνεις
μαζί σου κι εμείς...
καλημέρα σου

Τρί Μαΐ 08, 10:04:00 π.μ. 2007  
Blogger vlacha said...

Έχω έναν γνωστό που δουλεύει στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, ο οποίος έχει ζήσει απίστευτες καταστάσεις σε χώρες του "Τρίτου Κόσμου". Κανένας μας δεν μπορεί να φανταστεί με πόσα λίγα ζουν κάποιοι άνθρωποι σε αυτόν τον πλανήτη. Και λίγα είναι αυτά που κάνουμε εμείς.

Τρί Μαΐ 08, 11:57:00 π.μ. 2007  
Blogger Απολλώνια said...

αουτς.
πονάει.
έχεις δίκιο.
Καληπέρα.

Τρί Μαΐ 08, 01:17:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ρετουρν,γεια.εγω το ξερω καιρο το μπλοκ σου.ναι,κι εγω απαισιοδοξος...

βειρτο,ναι!

μελομενος,δικιο εχεις...μονο ευχες.

βλαχα,λιγα ναι,πολυ λιγα...

απολλωνια,καλο απογευμα!

Τρί Μαΐ 08, 05:58:00 μ.μ. 2007  
Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

μπορείς να τα μοιραστείς... το εννοείς?

Τρί Μαΐ 08, 09:44:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

όμορφη σκέψη. Γιατί δε το κάνεις;

Τετ Μαΐ 09, 11:08:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

γαιδαρα,σεξπυρ,το εννοω.τι να κανω;

Τετ Μαΐ 09, 12:09:00 μ.μ. 2007  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Θυμήθηκα ένα τραγούδι του Κώστα Χατζή που περιγράφει τα βάσανα των ανθρώπων σε διάφορα μέρη της γης, για να καταλήξει:
"κι εμείς οι τρεις στον καφενέ
τσιγάρο, πρέφα και καφέ
βρε δε βαριέσαι, δε βαριέσαι αδελφε!"

Τετ Μαΐ 09, 04:51:00 μ.μ. 2007  
Blogger snikolas said...

Ότι και να πω… λίγο θα είναι.

Τετ Μαΐ 09, 06:57:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ασκαρ,ναι.και το αλλο που λεει.ετσι με βασανιζει η συνειδηση μου τα βραδακια,μα συνειδηση στον κοσμο εχουν μονο τ ανθρωπακια...

σνικολας,τι να πουμε;απλως κοιταμε...

Τετ Μαΐ 09, 08:06:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

:(

Τετ Μαΐ 09, 09:04:00 μ.μ. 2007  
Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

φαντάζομαι ότι μπορείς να πληροφορηθείς σχετικά με την βοήθεια που θέλεις να προσφέρεις, στο ίντερνετ (που αλλού?) αναζητώντας κάποιον οργανισμό που να ασχολείται με τέτοια θέματα βοήθειας... ούτε εγώ το έχω κάνει... ίσως πρέπει να αφήσω τα λόγια κι εγώ και να ενεργήσω... ίσως τότε αποκτήσουν όλα νόημα... εγώ... οι ιδέες μου... η ιδέα που έχω για τον εαυτό μου... θα το ψάξω κι εγώ και βλέπουμε...

Πέμ Μαΐ 10, 05:40:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

κονφου,ναι...

γαιδαρα,οι ΜΚΟ αφου υπαρχουν,γιατι συνεχιζουν να υπαρχουν τετοια προβληματα;

και γω δε κανω τιποτε.εικοσι τριαντα ευρω μια φορα το χρονο και αυτο ειναι ολο...

Πέμ Μαΐ 10, 08:20:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

Διότι η δυστυχία είναι πολύ μεγαλύτερη απ΄όλες μαζί τις ΜΚΟ.
Και για να μη θίξουμε πολιτικά το θέμα και βγούν απο μέσα μας οι δαίμονες του παλαιο-κομμουνισμού,θα πούμε μόνο πως ΝΑΙ,ακόμα και τα 30 ευρώ,είναι μια σταγόνα ανακούφισης μέσα στη θάλασσα της ακραίας φτώχιας-και το σημαντικότερο,το δικό μας μικρό εμδιαφέρον ίσως και να΄ναι η μαγιά για να αλλάξει κάτι στο μέλλον.
Το κοριτσάκι αυτό όμως τίποτα δεν θα προλάβει.
Κι αυτό είναι το δικό μας μέτρο στο πόσο πρωτόγονος είναι ακόμα ο δυτικός "πολιτισμός" μας.
Την Καλησπέρα μας.

Πέμ Μαΐ 10, 10:21:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

7 ,καλησπερα. μιλας ωραια για ασχημα πραγματα.φανταζομαι για τα καλα της ζωης τι εχεις να πεις.

οταν ελεγα στην γαιδαρα το εννοω,ηθελα να πω κυριολεκτικα το κοριτσακι να νιωσει λιγη ζεστασια απ την δικη μας.
να ερθει ΤΩΡΑ σπιτι μου.για οσο θελει...
τελος παντων.αυτα!

Πέμ Μαΐ 10, 10:31:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

Τελικά είσαι Α-Π-Α-Ι-Χ-Τ-Ο-Σ!!!
Και μόνο αυτό που είπες για το κοριτσάκι,σε κατατάσσει στην κατηγορία των σπανίων και ευαίσθητων ανθρώπων!


υΓ.Για τα καλά της ζωής δεν έχω λόγια.Για την "καλοπέραση"και την "καλή ζωή"των εύπορων πάλι,έχω να πω τα χειρότερα...

Πέμ Μαΐ 10, 10:39:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

7,στην ιδια *κατηγορια* βρισκομαστε!

Παρ Μαΐ 11, 06:11:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home