Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

απαντησεις

1.δεν υπαρχει απολυτη ευτυχια.alles ist relativ.ολα ειναι σχετικα.

2.η εργασια μου με κανει να σηκωνομαι το πρωι.

3.δε γελαω ευκολα,δε θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια φορα.

4.βασικο μου γνωρισμα ειναι η ηρεμια.

5.το ελαττωμα μου ειναι οτι εμπιστευομαι πολυ ευκολα.

6.δειχνω επιεικεια σε λαθη ... αλλων.

7.δε ταυτιζομαι με καμια ιστορικη προσωπικοτητα.θα θελα με τον διογενη.

8.ηρωες μου ειναι οι προλεταριοι.εχω κανει χρονια εργοστασιο.

9.route 66 ειναι το αγαπημενο μου ταξιδι.δεν το εχω κανει.

10.αγαπημενοι μου συγγραφεις ειναι ο σουρουνης,μπουκοφσκι και αλλοι πολλοι.απ αυτους τους δυο οτι και να εχουν γραψει δε μου φανηκε ποτε βαρετο.

11.αρετη ενος αντρα ειναι για μενα να ειναι πιστος και καλος συντροφος.

12.σε μια γυναικα πιστευω το ιδιο.

13.δεν εχω αγαπημενο συνθετη.

14.δεν σφυριζω οταν κανω ντουζ.σφιγγω τα δοντια,το νερο ειναι μπουζι.

15.δε μ εχει σημαδεψει κανενα βιβλιο.ισως η βιβλος με τα τοσα εγκληματα που αναφερονται εκει μεσα.

16.ουτε καμια ταινια με εχει σημαδεψει.τις ξεχναω...

17.δεν εχω κανεναν αγαπημενο ζωγραφο.και η *φρουτοθηκη* της κορης μου που εχω κρεμασει στο σαλονι μια χαρα ειναι.ολοι τους,οι ζωγραφοι εννοω,μια χαρα ζωγραφιζουν και γι αυτο ειναι ζωγραφοι.

18.το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το μαυρο.*ειναι χρωμα το μαυρο; οχι ε;*

19.μεγαλυτερη επιτυχια μου θεωρω τις μετακομισεις.

20.βασικα η μπυρα.αλλα και το τσιπουρο και εννοειται το jack daniels.

21.δε μετανιωνω για τιποτε...

22.απεχθανομαι τους πονηρους ανθρωπους.

23.οταν δεν γραφω στο μπλοκ,διαβαζω κατι ή κανω καμια βολτα.δεν εχω μια αγαπημενη ασχολια,ενα χομπι...τιποτε.

24.ο μεγαλυτερος φοβος μου ειναι να μην πω με μια μερα μπάι μπάι ζωη ... διχως να εχει *κλεισει* ο κυκλος!

25.αποφευγω να λεω ψεματα.

26.δεν εχω μοττο.αλλα βλεπω να ειναι το εξης *μοτο - σικλετα*. μοτο σεκλετια.χοχο!

27.επιθυμω ο θανατος μου να ειναι φυσιολογικος.καπου στα 92.δε μ αρεσει οταν μου λενε να τα εκατοστησω...

28.αν συναντουσα τον θεο θα του ελεγα ποιος τον εφτιαξε.
βασικα τους γονεις του ή κηδεμονες γουσταρω να συναντησω.

29.η πνευματικη κατασταση που βρισκομαι αυτον τον καιρο εχει να κανει με Science-Fiction.
να μπορουσα να δω,να μαθω τι θα γινει μετα απο δυο,τρεις,πεντε χιλιαδες χρονια ... απο τωρα.

δες και τις δικες τους απαντησεις ...

θα ηθελα να απαντησει στις 29 ερωτησεις η ταξιτζου
ασκαρ και nada .

και οποιος αλλος θελει.ουφ!κουραστηκα.παω να βαλω ενα ποτακι.πως το ξεχασα,κι αυτο στ αγαπημενα μου ειναι.ρουμι!!!
καλο βραδυ...

ενταξει εγινε λαθος.
τωρα το ειδα,ισως απαντησα χωρις πολυ σκεψη.η ερωτηση ηταν:
Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

θα ηθελα να μου πει:ξερεις ποιος ειμαι γω ρε;

11 Comments:

Blogger 7Demons said...

Αυτό που με συγκινεί σε σένα είναι ότι σε πολλά μοιάζουμε και σε κάποια σε θαυμάζω αληθινά και ανεπιτήδευτα(π.χ το 11).


Υγ.Σε ευχαριστώ που αποδέχτηκες την πρόσκλησή μου. :-)

Πέμ Μαΐ 10, 10:31:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

7, εγω να δεις ποσο σε θαυμαζω!
και για την γλωσσα σου,το συγκροτημα,την καλη καρδια σου.
δε πρεπει να εισαι παντρεμενος ε;
οκ.αυτα δε λεγονται εδω.
ενας πετυχημενος γαμος βρισκεται στο ταλεντο της καλης φιλιας ελεγε ο νιτσε.
η γυναικα ειναι συντροφος με ολα οσα σημαινει αυτο...

ωχ! με βαρεσε και το ρουμι λιγο.πολλα λεω.στο ερωτηματολογιο δεν ειχε παντως την ερωτηση μιλατε πολυ ή λιγο.

ειμαι λιγομιλητος.μεχρι και αιμοβορο με χουν πει.
αμα γνωριστουμε ομως...
τι να κανω; δε μ αρεσει να λεω πολλα.

καλο βραδυ.καλη παρασκευη.
γραφε λιγο πιο συχνα!!! οχι πλακα.
οποτε γουσταρεις.βγαινει νομιζω καλυτερο.

Πέμ Μαΐ 10, 10:50:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

δεν υπαρχει θεος παιδες...

Πέμ Μαΐ 10, 11:22:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

βάλε ένα ρούμι και για μένα να το πιούμε στην υγειά σου!

Παρ Μαΐ 11, 10:47:00 π.μ. 2007  
Blogger maika said...

μα πως κάνεις μετακομίσεις με επιτυχία???? τι εννοείς??? έχεις κανένα κόλπο....για πες για πες γιατί....μέσα Ιουνίου θα μου χρειαστεί!!

Παρ Μαΐ 11, 02:40:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

εγινε σεξπυρ.γεια μας...

μαικα,να προμηθευτεις απο νωρις κουτες,χαρτοκιβωτια.ενα μηνα πριν την μετακομιση.πες καποιον απ την εταιρεια να ερθει να δει τα πραγματα στημενα και να υπολογισει ποσα μετρα θα χρειαστεις.συνηθως ειναι πεντε μετρα ενα νορμαλ διαμερισμα.εκτος αν εχεις πιανα,πινακες , ακριβα βαζα κλπ.
ρωτησε αν ειναι ασφαλισμενο το φορτιο.μη σε γελασει στην ημερομηνια.ρωτησε αν φορτωσει μονο εσενα ή εχει και αλλους...

και πανω απο ολα.οχι νευρα.α,ναι.σε μια βαλιτσα βαλε μπολικες αλλαξιες,για να μην ανοιγεις κουτες και τις ψαχνεις εκει.

που πας;πολη αλλαζεις ή χωρα.παιζει κι αυτο ρολο...
αντε ,καλη ευκολια!

Παρ Μαΐ 11, 06:10:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν έχεις κι άδικο για τη Βίβλο ;)

Παρ Μαΐ 11, 06:51:00 μ.μ. 2007  
Blogger Fibi said...

Δηλαδή εγώ που είμαι λίγο πονήρω με απεχθάνεσαι? σνιφ ¨:)

Κι εμένα μου αρέσουν οι μετακομίσεις, γενικά όταν αλλάζεις παραστάσεις!

καλησπέρες!

Σάβ Μαΐ 12, 07:08:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

κονφου,ναι.σοδομα...

φιμπι,εσενα σε παω.εισαι απ τις αλλες τις πονηρω...

δε με βαζει μεσα με τιποτε
ονοματοδοσια

Κυρ Μαΐ 13, 10:40:00 π.μ. 2007  
Blogger Debby said...

Δεν γελάς εύκολα????
Θα σου κάνω σεμινάρια σε πρώτη ευκαιρία!
Το γελιο κάνει καλΟ!

Δευ Μαΐ 14, 09:54:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

xaxaxa! Εσύ μπορεί να μη γελάς αλλά αυτή η απάντηση :ξέρεις ποιος είμαι εγώ ,ρε? με έκανε να γελάσω πολύ :)
Καλό σου ξημέρωμα

Penthesileia

Τρί Μαΐ 15, 04:19:00 π.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home