Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

που ειμαι; που βρισκομαι; πως με λενε;




ανηκω σε "ανεξαρτητο" κρατιδιο της γερμανιας

δεν ειμαι πολυ μεγαλη.μισο εκατομμυριο ανθρωποι περπατανε πανω μου

τα ελληνικα καφε εδω ειναι..κλαφτα χαραλαμπε

βγαζω την μπιρα τουχερ

πηρα μερος στο μουντιαλ

ο ποιητης χανς ζαξ ζουσε καποτε εδω

επισης και ο ζωγραφος ντυρερ και πολλοι αλλοι

μεγαλη ιστορικη δικη πριν εξηντα χρονια

το χριστουγεννιατικο παζαρι μου ειναι παγκοσμιως φημισμενο.


ok.τελευταια πληροφορια.τ ονομα μου αρχιζει απο Ν


αν δε βρηκες ακομη πως με λενε θα σε πω αγεωγραφητο και ανιστορητο.

ενταξει.μην το παρεις σοβαρα!


και τωρα θελω η νυχτερινη φωτογραφια μου να παει στο κατω μερος κι οχι διπλα στην αλλη.

για να δουμε...




μαλιστα.πηγε απο πανω.
αντε.μακια μακια.καλο βραδυ.

21 Comments:

Blogger Debby said...

Είμαι και αγεωγράφητη και ανιστόρητη αλλά ας είναι καλά το google και εσύ που μου γνώρισες την Νυρεμβέργη!!

Τρί Δεκ 12, 07:34:00 μ.μ. 2006  
Blogger George Sou said...

Καλά, δεν ήταν και τόσο δύσκολο, και μόνο η δίκη έφθανε ...
Βέβαια, καλό θα ήταν να αλλάξεις το όνομα, στη πρώτη (τη καλή) φωτογραφία...
Καλό βράδυ, καλή συνέχεια!

Τρί Δεκ 12, 08:05:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

debby,marturiariko to google.

help me ,nai fainetai t onoma.meta to prose3a.

Τρί Δεκ 12, 08:33:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

και γιατί θέλεις βρε να έρθεις στην Ελλάδα? Μαγεία είναι η Νυρεμβέργη!
Φιλιά καλό βράδυ!

ΥΓ.Γμ τα beta σας αυτό το σχόλιο δεν ξέρω αν θα ανέβει ποτέ , εχω κάνει ήδη 10 προσπάθειες και την μια του φταίει το password την άλλη το όνομα την άλλη ο κακός του ο καιρός. Σόρυ αλλά μου έσπασαν τα νεύρα.
convinsed

Τρί Δεκ 12, 09:25:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ονοματοδοσία μου ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις για το μπινελικάκι στον Μπλόγκερ.Παρασύρθηκα:))))
convinsed

Τρί Δεκ 12, 09:40:00 μ.μ. 2006  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Ζηλεύουμε! Όχι για μόνιμα (κι ας φανούμε ανόητοι γι΄αυτό) αλλά για ένα ταξιδάκι, τέλεια θα ήταν!
Καλό Βράδυ "Γερμανάκι"!

Τετ Δεκ 13, 02:39:00 π.μ. 2006  
Blogger Kwlogria said...

Συγνώμη, γιατί είμαι κι άσχετη. Ζεις Νυρεμβέργη και θέλεις να γυρίσεις πίσω;;; Καλά κατάλαβα;;;; ΓΙΑΤΙ;;; ΓΙΑΤΙ;;; ΓΙΑΤΙ;;; ΓΙΑΤΙ;;;
Εκεί δεν ακούτε τι κάνουμε εμείς εδώ; Δεν έχεις κάποιον στην Ελλάδα να σου λέει για το μεγαλείο του μπ@@ρδέλου που ζούμε;;;; Αναλαμβάνω προσωπικά να σε ενημερώνω μέχρι να αλλάξεις γνώμη. Και να σου πω κάτι; Άγνωστη είμαι, γιατί να με πιστέψεις; Έλα για λίγο και δες μόνος/η σου. Αλλά σε παρακαλώ, για καλό και για κακό, μην ξενοικιάσεις το σπίτι σου εκεί.
Καλημέρα και καλές βόλτες με ποδήλατο, στο πάρκο, ευγενικοί άνθρωποι... αααααμπουχουουου...

Τετ Δεκ 13, 09:28:00 π.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

gova,oxi siga.an se paideuei ta 8elei ta mpinelikia tou.

ftanei toso.na zhsoume kai ligo katw.



hliaxtida akrißws oxi gia monima

kwlogria,8a kateßw egw kai 8a sas alla3w.xo! xo!

oxi xwris plaka.
3erw ti paizei katw alla edw h ka8hmerinothta einai pio ßaria.
dieu8unsh 8a krathsw ki edw.

auth h hsuxia h ta3h kai h asfaleia pou epikratei edw wres wres mou th dinei sta neura.

kalo meshmeri.

Τετ Δεκ 13, 12:15:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωραίες οι φωτο, ωραίες οι πληροφορίες (τύπου quiz) αλλά, πραγματικά, εγώ δεν απορώ γιατί θέλεις να έρθεις στην Ελλάδα... Κι εγώ θα ερχόμουν...

Ξ.

Τετ Δεκ 13, 02:33:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

xenia,me niw8eis e?
exeis kanei 3enitia?
kalo bradu,kalh 3ekourash...

Τετ Δεκ 13, 08:05:00 μ.μ. 2006  
Blogger dodo said...

Είναι κέρδος να γνωρίζεις πώς ζει ο κόσμος και αλλού- ξεκαθαρίζεις καλύτερα τις προτεραιότητές σου...

Τετ Δεκ 13, 08:49:00 μ.μ. 2006  
Blogger seaina said...

Και στο ωραιότερο μέρος του κόσμου να μένεις (που νομίζω μένεις σε ένα από αυτά), αν είσαι μακριά από την πατρίδα σου, τη νοσταλγείς!
Φιλιά και σύντομα Ελλάδα!

Πέμ Δεκ 14, 08:28:00 π.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Eχθές δεν μπορούσα να σου αφήσω σχόλιο. Για να δούμε σήμερα. Σου εστειλα μάλιστα και σχετικό mail.

Μου άρεσε η πρόταση ''μισό εκατομμύριο άνθρωποι περπατούν επάνω μου''. Τι βάρος σκέφτομαι..

Πέμ Δεκ 14, 12:39:00 μ.μ. 2006  
Blogger zouri1 said...

oraia fainontai.
den exo paei akoma...

Πέμ Δεκ 14, 04:27:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μωρε σαν την Ελλαδίτσα καμιά (και το λέω εγώ που είμαι μισό Deutsch στην καταγωγή)... δεν μπορείς να μην την αγαπήσεις ακόμα κ με τα στραβά της!

Πέμ Δεκ 14, 05:01:00 μ.μ. 2006  
Blogger Fibi said...

Eπειδη τον τελεθταίο καιρό τα έχω πάρει με την Ελλαδίστα σχετικά με την ανεργία, λέω να πάω καμιά βόλτα στα εξωτερικά, εκεί τουλάχιστον στον συγκεκριμένο τομέα είναι οκ :)

την καλησπέρα μου...

Πέμ Δεκ 14, 07:16:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τώρα ξέρω ποιόν να ρωτήσω για λεπτομέρειες,όταν αξιωθώ να την επισκεφτώ!:)

Πέμ Δεκ 14, 09:38:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

...ανηκω σε "ανεξαρτητο" κρατιδιο της γερμανιας...
Γιατί; Ποιά κρατίδια της Γερμανίας είναι εξαρτημένα; Πάλι αγεωγράφητη είμαι; :-)

Παρ Δεκ 15, 10:21:00 π.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά είσαι εκεί, βρε..:)))

weirdo

Παρ Δεκ 15, 07:27:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

o beta mas 3e peta ei.

dodos,polu swsto

seaina ki auto polu swsto

regina einai kai koilarades...

zouri,kalh einai

montresor,miso-deutsch?

fibi,ki edw ta idia,me thn anergia

evelin,oti 8es

weirdo,exw psiloßare8ei

Παρ Δεκ 15, 08:46:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

vista,auto to "freistadt bayern" pou kopanane sunexeia ekei paei to ane3arthto.

schönes wochenende !!!

Παρ Δεκ 15, 09:40:00 μ.μ. 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home