Τρίτη, Νοεμβρίου 28, 2006

κουνητο


σκαναρα το κινητο μου και ειπα να σας το δειξω.
μια χαρα μοντελο ειναι.μεχρι και καρυδια εχω σπασει μ αυτο.αντεχει στα πεσιματα και γενικα δεν καταλαβαινει χριστο.δεν μου εχει χαλασει ποτε.
βολευομαι με μια καρτουλα των 15 €.και ουτε που την ξοδευω.
αν περιμενουν να πλουτισουν απο μενα, επειδη καθε λιγο και λιγακι βγαζουν καινουργια μοντελα, θα περιμενουν πολυ ακομη.
δεν το κανω απο οικονομια,τοσα και τοσα φευγουν,απλα δεν νιωθω την αναγκη να εχω κινητο τελευταιας γενιας.

20 Comments:

Blogger numb said...

Σωστός! και γω τέτοιο έχω, αλλά για να σπάω μύγδαλα

Τρί Νοε 28, 08:51:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

evelin,swsta.esu ti kinhto exeis?

numb,xaxa! skulia einai,den pa8ainoun tipote.

Τρί Νοε 28, 09:13:00 μ.μ. 2006  
Blogger Fight Back said...

Ρε μη σπατε ξηρους καρπους με τα κινητα σας. Εγω παλι οποτε παιρνω καινουργιο σα σωστο θυμα, μετα μου πεφτει στο νερο, μου πεφτει στο δρομο και το παταει αμαξι.
Ενα ειχε κανει γκελ στη λεκανη της τουαλετας. Θα μου πεις τι εκανες ρε μεγαλε με το κινητο στην τουαλετα? και δικιο 8α χεις να το πεις

Τρί Νοε 28, 10:55:00 μ.μ. 2006  
Blogger MåvяiÐåliå said...

χαχαχαχααααααααααααα!

Καθαρίζει ηλιόσπορους;

Τετ Νοε 29, 11:57:00 π.μ. 2006  
Blogger srm1033 said...

Αυτό το κινητούλι το είχα πριν πολλαααα χρόνια και είναι πράγματι καταπληκτικό.Δυστυχώς είμαι θύμα του
αγαπημένου μου που αλλάζει κινητά σαν τα πουκάμισα και έτσι μένουν σε εμένα αυτά που βαριέται μετά απο μια εβδομάδα. Προσωπικά έχω πολλά χρόνια να αγοράσω.

Τετ Νοε 29, 12:00:00 μ.μ. 2006  
Blogger Fibi said...

Σε έφαγα, έχω ένα μοντέλο ή 2 πιο παλιό, το κινητό-ξυπνητήρι μου θα έλεγα:)

Τετ Νοε 29, 01:35:00 μ.μ. 2006  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Σωστά! Πρό-τελευταίας ίσως; Εγώ για να πω την αλήθεια, είμαι ένα από τα θύματα του υπερκαταναλωτισμού μας (σ΄αυτό το θέμα τουλάχιστον) αλλά είναι γιατί μου το προσφέρουν (από την εργασία μου), οπότε ποιός αρνείται τέτοιες προσφορές; Και μάλιστα εγώ επιλέγω το κινητό που θέλω κάθε χρόνο, οπότε μάλλον είμαι τυχερή! Και η σύνδεση είναι εταιρική & πάλι δεν πληρώνω τίποτα! Καλό, ε;;;
(Παιδιά, μην ετοιμάζεστε να με ρωτήσετε: όχι, δεν χρειάζονται άτομα στο χώρο εργασίας μου, δυστυχώς!)
Φιλιά

Τετ Νοε 29, 03:38:00 μ.μ. 2006  
Blogger snikolas said...

15euro? Να μην σου δείξω τους δικούς μου λογαριασμούς καλύτερα!

Τετ Νοε 29, 04:50:00 μ.μ. 2006  
Blogger Debby said...

Είχα ένα κινητό 6 και βάλε χρόνια. Για την εποχή του ήταν πολύ καλό. Εγχρωμη οθόνη κτλ. Το άλλαξα πριν μερικούς μήνες χωρίς να έχει χαλάσει και χωρίς στην ουσία να με νοιάζει γιατι μου έκαναν δώρο ένα καινούργιο που έχει πιο πολλά καλούδια (φωτογραφική κτλ.). Ακόμα λυπάμαι το παλιό που αχρηστευτικαι προτού χαλάσει.
Οι λογ/σμοί μου? Στα επίπεδα σου είμαι! Με κάρτα και εγώ!

Τετ Νοε 29, 06:42:00 μ.μ. 2006  
Blogger dodo said...

"απλα δεν νιωθω την αναγκη να εχω κινητο τελευταιας γενιας"

Είδες τί ανακούφιση είναι αυτό;

Τετ Νοε 29, 08:30:00 μ.μ. 2006  
Blogger nyctolouloudo said...

χαχχαχαχχαα!
και εγώ αυτό έχω!
του έχω αλλάξει όμως θήκη. έχω πάρει από τους γύφτους μία κόκκινη με το Τουίτι επάνω!

και κάρτα των 20 ευρω από τον Αύγουστο!

Τετ Νοε 29, 11:03:00 μ.μ. 2006  
Blogger seaina said...

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δώσει ποτέ λεφτά για να αγοράσω κινητό. Πάντοτε εκμεταλλευόμουν τις προσφορές που με σύνδεση στο τάδε πακέτο σου έδινα δωρεάν τη δείνα συσκευή! Ή στο τσακίρ κέφι, επωφελούμαι τις επιδοτήσεις πλέον, όταν κλείνω 1 χρόνο σε κάποιο πρόγραμμα!
Είναι μανία η απόκτηση κάθε λίγο και λιγάκι καινούριου, εξελιγμένου κινητού!
Αχχ αυτές οι πλασματικές, φαινομενικές μας ανάγκες!! Θα μας φάνε!
Φιλιά..."αρρωστούλικα"...α α αψού!!

Πέμ Νοε 30, 07:41:00 π.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

naoum,...ti ekanes re megale me to kinhto sthn toualeta?

evelin,a esu eisai "proxwrhmenh"!

dalia,mono?liwma tous kanei...

convi,"tuxeroula"

fibi,eipame ,parwxhmenoi.alla oxi ki etsi.xo xo!

debby,polu swsth

dodos,nai oso ligoteres anagkes toso to kalutero nomizw.

seaina,perastika sou nagineis kala.

me8usmena,epitrepetai sto kentro ths eurwphs na zoume sth ßitrina tou kapitalismou kai na kukloforoume me tetoia ergaleia? xo xo!esu tou exeis kai 8hkh!plaka kanw.mia xaroula einai.

Πέμ Νοε 30, 04:42:00 μ.μ. 2006  
Blogger leptos said...

κινητό με καρύδια!

Πέμ Νοε 30, 04:47:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αφου δεν έχει χαλάσει ακόμα, δε θα το κάνει ποτέ.
Μακριά από τις ανάγκες που οι "άλλοι" θέλουν να μας δημιουργήσουν.

Συμφωνώ και επαυξάνω!

Πέμ Νοε 30, 06:20:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Από τα καλύτερα παλαιά μοντέλα της ΝΟΚΙΑ. Μου το κλέψανε, το ξανα-αγόρασα. Αργότερα το χάρισα στον πατέρα μου που το βολεύτηκε.
Πρόσφατα του χάλασε και αγόρασε το ιδιο μοντελο μεταχειρισμένο φυσικά. Γνωστό τοις πάσι πως δεν κυκλοφορούν πλέον.

Παρ Δεκ 01, 03:45:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

kalhmera leptos,panoplia,anwnume.kalo sk!

Σάβ Δεκ 02, 11:44:00 π.μ. 2006  
Blogger xenia said...

Καλησπέρα :-))
Όλα Καλά; ...Καλύτερα λίγο;

Κι εγώ με το κινητό μια τέτοια σχέση έχω... Καταρχάς, τρώει κάθε πρωΐ μια τουμπίτσα έτσι για να πάει καλά η μέρα (το χρησιμοποιώ και σαν ξυπνητήρι, οπότε καταλαβαίνεις... δεν πετυχαίνω πάντα το κομοδίνο!)...

[...]απλα δεν νιωθω την αναγκη να εχω κινητο τελευταιας γενιας[...], συμφωνώ! Ένα νόκια έχω κι εγώ εδώ και καμιά πενταετία - εξαετία και θα το αλλάξω μόνο για Εκείνο που θα φτιάχνει και καφέ!

Ξ.

Σάβ Δεκ 02, 08:24:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

polu swsta xenia...

Κυρ Δεκ 03, 04:45:00 μ.μ. 2006  
Blogger nassos said...

Το NOKIA μου έχω να το αλλάξω 4 χρόνια, πειράζει?

(για ένα Nokia 9300 θα το άλλαζα ευχαρίστως!)

Σάβ Δεκ 09, 03:54:00 μ.μ. 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home