Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

το μυαλο μου και μια..ζηλεια!

ο νους ειναι το κεντρο του φθονου.ο νους ο ιδιος ειναι φθονερος.η δομη του ειναι κτισμενη πανω στν αποκτηση και στο φθονο.

αν παρατηρησετε τις σκεψεις σας,τον τροπο που σκεφτεστε θα δειτε οτι αυτο που ονομαζουμε σκεψη ειναι κατα κανονα μια πορεια συγκρισης.
"εγω μπορω να εξηγω καλυτερα,εγω εχω μεγαλυτερες γνωσεις" κλπ.
το να σκεφτομαστε με βαση το "περισσοτερο" ειναι η λειτουργια του απληστου νου,ειναι ο τροπος υπαρξης του.
αν δεν σκεφτεστε με τους ορους του "περισσοτερου" θα το βρειτε παρα πολυ δυσκολο να σκεφτεστε.

τα παραπανω τα ειπε ο κρισναμουρτι. σιγα μην ηταν δικα μου. φοβερος! τον παραδεχομαι.δηλαδη και να θελουμε εναν καλυτερο κοσμο το νιονιο μας δεν μας αφηνει...ν αγιασουμε.καταληγω οτι η σκεψη " βλαπτει ".ΠΑΝΤΑ μου αρεζε το συνθημα,η ΦΑΝΤΑΣΙΑ στην εξουσια.αλλα και η φαντασια,σκεψη δεν ειναι; ΠΑΛΙ τα μπερδεψα.
νυσταζω.

14 Comments:

Blogger Debby said...

Ολες σχεδόν οι ανατολικές θρησκείες έχουν καταλήξει στο ότι την μεγαλύτερη ζημιά στον άνθρωπο την κάνει ο νους του και ο τρόπος που δουλευει!
Π.χ. Ο νους δουλευει πάντα στο μέλλον με αποτέλεσμα να μην αφήνει τον άνθρωπο να ζήσει το παρόν. Μπορεί να το είπε και αυτό ο Κρισναμούρτι αλλά δεν το έχω πρόχειρο για να το επιβεβαιώσω!

Κυρ Δεκ 03, 06:49:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αν σκεφτόμαστε "περισσότερ" καλωσύνη, αγάπη, αδελφοσύνη δε θα γίνει καλύτερος ο κόσμος μας;

Δύσκολο; Ανέφικτο; Μπορεί, αλλά από την άλλη θα αφεθούμε;

Μάλλον τα μπέρδεψα κι εγώ (έχω και το όνομα :P)

Καληνύχτα :)

Κυρ Δεκ 03, 08:11:00 μ.μ. 2006  
Blogger xenia said...

Σωστά, συμφωνώ με confused. Δεδομένου του συγκριτικού τρόπου σκέψης [που ναι, υπάρχει, ο άνθρωπος, πιστεύω, γεννιέται με 50% καλό και 50% κακό μέσα του (άρα κάτι είναι καλό - καλύτερο από κάτι άλλο και κάτι κακό - χειρότερο από κάτι άλλο), το οποίο το κατανέμει ο καθένας μας όπως και όπου θέλει (σε μυαλό, συναίσθημα, ψυχή)] το θέμα για μένα είναι άλλο. Γιατί να σκεφτόμαστε περισσότερο αρνητικά και λιγότερο θετικά και με "καλωσύνη, αγάπη, αδελφοσύνη", όπως είπε η confused. Το ποιοί είναι οι παράγοντες αυτοί που επηρεάζουν το πρώτο ή το δεύτερο 50% να εξαπλωθεί και να υπερισχύσει το ξέρουμε... Εγώ απλώς αναρωτιέμαι πώς γίνεται να υπερισχύουν τις περισσότερες φορές οι κακοί παράγοντες... Αναρωτιέμαι πού βρίσκεται η αιτία του "κακού"... Και κυρίως αναρωτιέμαι πού θα μας οδηγήσει αυτό τελικά...

Καληνύχτα,
Ξ.

Κυρ Δεκ 03, 09:35:00 μ.μ. 2006  
Blogger Alkyoni said...

πέρασα να πω μια καλημέρα :)

Δευ Δεκ 04, 10:46:00 π.μ. 2006  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Πρόσφατα ανακάλυψα το διαφορετικό. π.χ. δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο απλά είναι διαφορετικό.

Δευ Δεκ 04, 11:29:00 π.μ. 2006  
Blogger reginarosasamat said...

Και εγω να πω μια καλημέρα. Να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε; Να σταματήσουμε να φανταζόμαστε; Δε γίνεται, αυτά είναι συνυφασμένα με εμάς. Μάλλον να χαλαρώσουμε λίγο, να είμαστε λίγο πιο ανεμελοι.

Δευ Δεκ 04, 11:49:00 π.μ. 2006  
Blogger Gwgw said...

Καλή είναι και η φαντασία...

Δευ Δεκ 04, 08:52:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ντεπι,την μεγαλυτερη ζημια την εχουν κανει... οι θρησκειες

κονφου,ναι.αλλα δεν αφηνει ο νους αφου εχει μεσα το φθονο

ξενια,με το να σκεφτεσαι θετικα δεν σημαινει οτι θα γινουν κιολας

αλκυωνη,καλησπερα.και για κουβεντουλα να περνας

νταλια,ναι το διαφορετικο.μας τρομαζει λιγο τους τρομαζει πολυ

ρεγκινα,ναι χαλαρα ειναι καλυτερα

εβελιν,δεν μπορει να μας την παρει κανεις

γωγω,καλη ειναι.αλλα δεν εφαρμοζεται.σα τη θεωρια δηλαδη,αλλα η πραξη!

Δευ Δεκ 04, 10:12:00 μ.μ. 2006  
Blogger MaRia said...

Σκεφτομαι αρα υπαρχω?ειμαι καλος ανθρωπος με θεωρουν μαλακα , γινομαι σκληρη παλι μαλακα θα με πουν και συνεχιζω να σκεφτομαι ..Για ποιο πραγμα αξιζει ν αγωνιζεσαι σημερα? Οταν ημουν μικρη πιστευα πως μπορω ν αλλαξω τον κοσμο... μεγαλωνοντας κατεληξα πως μ αλλαξε η ζωη..
την καληνυχτα μου

Δευ Δεκ 04, 11:56:00 μ.μ. 2006  
Blogger srm1033 said...

καλημερούδια, σκέφτομαι υπάρχω και φαντάζομαι για μένα γιατί είμαι εγώ. Δεν νοιάζομαι τι θα πουν οι άλλοι γιατί δεν με ενδιαφέρει πως είναι οι άλλοι. Δεν θέλω να είμαι κάποιος άλλος.Θέλω να είμαι εγώ που είναι και το πιο δύσκολο (να είσαι ο εαυτό σου). Αρα σκέφτομαι για τον εαυτό μου, φαντάζομαι για τον εαυτό μου. Που να χωρέσει η ζήλεια και ο φθόνος?

Τρί Δεκ 05, 09:28:00 π.μ. 2006  
Blogger seaina said...

Ο άνθρωπος έχει ένα πολύ δυνατό όπλο στα χέρια του, το μυαλό του!
Επίσης ο άνθρωπος είναι εγωιστής και πονηρός.
Οπότε κατανοώ αυτό που λέει ο Κρισναμούρτι!
Από την άλλη, όμως όταν αυτό το "όπλο" χρησιμοποιηθεί είτε για ανιδιοτελείς σκοπούς είτε για ιδιοτελείς _μα με θεμιτά μέσα, μπορεί να καταφέρει θαύματα!!
Καλή ημέρα! Φιλιά!

Τρί Δεκ 05, 11:37:00 π.μ. 2006  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Εγώ πάντως πολύ "μαύρο" τον βρίσκω τον κύριο Κρισναμούρτι σ΄αυτή του τουλάχιστον τη θεώρηση! Επιμένω να λέω πως δεν είναι όλοι οι σκεπτόμενοι-άνθρωποι φθονεροί, άρα πονηροί! Φυσικά υπάρχει & καλοσύνη & αγάπη & ανιδιοτέλεια! Αλίμονό μας αν αρχίζουμε να απαξιώνουμε τα πάντα & πρώτο-πρώτο το ανθρώπινο όν...
Κι απ΄την άλλη, μήπως δεν είχε ακούσει ποτέ ο παραπάνω "κύριος" τη λέξη Φ ι λ ο δ ο ξ ί α ;;; Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να βαπτίζουμε φθόνο κάθε σκέψη προς βελτίωση της ζωής μας;;; Μπορεί κάλλιστα να παρατηρούμε τους γύρω μας & να μας αρέσουν κάποια αγαθά δικά τους αρκετά ώστε να επιδιώκουμε να τα αποκτήσουμε κι εμείς! Δε βλέπω τίποτα κακό σ΄αυτό! Αρκεί να μην ξεχνάμε να ζούμε για το παρόν προσδοκώντας ένα καλύτερο μέλλον!
Φιλιά

Τρί Δεκ 05, 01:16:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

μαρακι,ξανα σε νιωθω


σεαινα,ναι εχει κανει και συνεχιζει να κανει θαυματα


ηλιαχτιδα,ωχ.
για τη φιλοδοξια λεει.. το να ενδιαφερεσαι για τη ματαιοδοξια σου τα μεγαλεια σου και για τις φιλοδοξιες σου και την επιτυχια σου σημαινει οτι βρισκεσαι στο δρομο της φθορας.



ωραια που γραφετε ολοι!!!
με σημεια στιξης κεφαλαια παραγραφους...πολυ ομορφα

Τρί Δεκ 05, 05:02:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

γοβα,γιατι δε σε ειδα πριν;
καλησπερουδια.

Τρί Δεκ 05, 08:02:00 μ.μ. 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home