Τρίτη, Μαρτίου 11, 2008

ελαττωματα

η kira μου ειπε να γραψω.

καλω ... επωνυμους,ανωνυμους,ψευδωνυμους να παιξουν ...

1.ενθουσιαζομαι ευκολα
(και εγκαταλειπω σχετικα ευκολα)

2.ειμαι εγωιστης
(μερικες φορες με το κεφαλι να περασω μαντροτοιχο.ετσι μου λενε.
παντως καρουμπαλα στο κεφαλι μου δεν εχω)

3.ανυπομονος
(γυναικα θελω,ΤΩΡΑ την θελω)

4.ωραιοπαθης
(μια ωρα στον καθρεφτη.ε,δε μπορω να βγω απεριποιητος εξω)

5.δεν εχω σταθερο χαρακτηρα
(προσπαθησα να κοψω το τσιγαρο.δυσκολο.σα να κανεις διαιτα)

6.παραμυθιαζομαι ευκολα
(πως το λεμε αυτο; αυταπατες;)

7.σε πολλα πραγματα ειμαι ημιμαθης
(χειροτερο απ την αμαθεια λενε, ε;)

αυτα.μπορει να ειναι κι αλλα.θελει δουλεια κατι τετοιο ... !

12 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Σημαντικότερο πλεονέκτημα σου,η αθώα, σχεδόν παιδική, ειλικρίνια σου.
Γι` αυτό σε διαβάζω.
Με ξαφνιάζεις πάντα ευχάριστα γι` αυτό.
Δεν συμμετέχω στο παιχνίδι, γιατί απλά ολάκερη είμαι ελάττωμα...
nadia

Τρί Μαρ 11, 06:48:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

γεια σου ναντια.
αποκλειεται να εισαι ΟΛΗ ενα ελαττωμα...

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ αυτο πιστευω :)

Τρί Μαρ 11, 07:16:00 μ.μ. 2008  
Blogger kira said...

Ω, onomatodosia, έχεις ενδιαφέροντα ελαττώματα! Πιο πολύ απ' όλα μου αρέσει το 6. Συμφωνώ με την προγράψασα (ανώνυμο) nadia, και μένα μου αρέσει πολύ αυτός ο απλός σου τρόπος να λες τα πράγματα και το χιούμορ σου!
Όσο για το "γνώθι σ' αυτόν", τι να λέμε τώρα... Μόνο δύσκολο;

Τρί Μαρ 11, 08:38:00 μ.μ. 2008  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Αυτό το μπλογκοπαίχνιδο ακόμα παίζεται; Νόμιζα ότι ήταν περσινό. Πάντα μη φοβάσαι οι μισοί Έλληνες τα ίδια μειονεκτήματα έχουν.

Τρί Μαρ 11, 09:53:00 μ.μ. 2008  
Blogger diastimata said...

Βρε, μπας και είσαι παρθένος -στο ζώδιο;

Τετ Μαρ 12, 01:52:00 π.μ. 2008  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Ο εχθρός του καλού είναι η παγίδα του καλύτερου.

Εσύ πάντως είσαι αυθεντικός κι έχεις παραμείνει έτσι από την αρχή μέχρι σήμερα, το βρίσκω πολύ όμορφο!

Τετ Μαρ 12, 03:17:00 π.μ. 2008  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Έλα τώρα... τα σοβαρά τα κρύβεις μην τυχόν και τα διαβάσει η Νάντια!

Τετ Μαρ 12, 04:27:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

kira,kai σενα σε βρισκω πολυ ενταξει.

deimos,κι εγω.σα να το εχω ξαναπαιξει...

diastimata,οχι.κριαρι ειμαι.

dalia,κι εσυ.εισαι οριγκιναλ...

askar,χαχα!πολυ καλη.να την παρεις στην γυναικοπαρεα...

Πέμ Μαρ 13, 08:48:00 π.μ. 2008  
Blogger 7Demons said...

Δεν είναι και τραγικά.
Στα δε πλαίσια μιάς επιτυχούς λειτουργικότητας μπορεί να μην είναι καν ελαττώματα.


Καλημέρες!

Πέμ Μαρ 13, 09:33:00 π.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

καλησπερα 7.

επιτυχούς λειτουργικότητας ,γραφεις.

σου εχω πει ποσο σε θαυμαζω για τα ωραια ελληνικα σου ε;

Παρ Μαρ 14, 07:48:00 μ.μ. 2008  
Blogger 7Demons said...

Μη μασας.
Σκατά Ελληνικά είναι...

Παρ Μαρ 14, 10:28:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

7,μια χαρα ειναι.

φαντασου να μη μπορεις ν αφοδευσεις καμια βδομαδα.

αρα χρησιμο και το σκατο...

Παρ Μαρ 14, 10:46:00 μ.μ. 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home