Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

αυτο θα ειναι ενα μεγαλο ποστ

στο πρωτο παιχνιδι με καλεσε η ταξιτζου και στο δευτερο η ντεμον

παει ετσι.
αντιγραφω,
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρείς δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι.

το αλλο,παλι αντιγραφη,
Το ομορφότερο μέρος του κόσμου είναι…

καλω να παιξουν αν θελουν οι 7, εβελιν, νικολας, μα ι κα, αμμος, γα ι δαρα, ασκαρ, πυρσος,
αρτεντ, και οποιος αλλος διαβασει το ποστ ... θελω να βαλω κι αλλους,κουραστηκα να βαζω λινκ ομως...



σελ 123 απο το βιβλιο η πριγκιπισσα και ο προφητης του σοφικ κεσοβζι*shafique keshavjee*.αντιγραφω,

ολη η μαυρη αληθεια,ειναι πως τα παντα γινονται λες και οι πλουσιες χωρες και συμπληρωνω με τη συνενοχη των πλουσιων των δικων μας χωρων,προτιμουν να βλεπουν τις φτωχες να παραμενουν φτωχες παρα να τις βλεπουν να πλουτιζουν και να τις ανταγωνιζονται.
οι διαπραγματευσεις ,οι διαλογοι κι οι συζητησεις εχουν κρατησει αρκετα.


παμε στο δευτερο παιχνιδι.
ποιο το ομορφοτερο μερος στον κοσμο.

αντιγραφω απ την ντεμον,
Αγάπησα τη Γερμανία σαν 1η μου πατρίδα κι όποτε πήγαινα η καρδιά μου χτυπούσε πιο έντονα, πιο οικεία.

ποσο μ εκφραζει αυτο που εγραψε.ποσο συμφωνω μαζι της.και για μενα η γερμανια ειναι ενα απ τα ομορφοτερα μερη του κοσμου.και συνεχιζει η ντεμον,αντιγραφω,
Αγάπησα και την Ολλανδία με την παράνοια και το χυμαδιό που μου ταιριάζει.
κι εγω. χαλαρη χωρα.οχι μπαχαλο ομως...

πενταημερη ειχαμε παει στη γαλλια.ομορφα.
η μαγιορκα μου αρεσε.
τυνησια.καλη.ζεστη με μπολικη βρωμια.
ελλαδα.ε,καλα.αν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει.

αμερικη δεν εχω παει.νομιζω ομως ειναι απο τα πιο ομορφα μερη στον κοσμο.ειδικα πανω σε μια χαρλε ι.
ενταξει ξεκολλαω...

καλο σαββατοκυριακο.
κι επιτελους να μπει η ανοιξη.

9 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Μερσί-μερσί!Θα ανταποκριθώ το συντομότερο...;)

Παρ Φεβ 22, 03:36:00 μ.μ. 2008  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Αύριο μπαίνω στο παιχνίδι...

Παρ Φεβ 22, 06:40:00 μ.μ. 2008  
Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Κοίταξε... αυτή τη στιγμή δίπλα μου (δηλαδή πάνω στο γραφείο μου) υπάρχει ένα λεξικό ελληνοαγγλικών - αγγλοελληνικών όρων και το "Διαλεχτά έργα" των Μαρξ & Ένγκελς (όχι ότι θα το διαβάσω σύντομα απλά ήταν του πατέρα μου και είναι ένα κομμάτι από κείνον, πάντως θα το διαβάσω σίγουρα)... άρα θα παίξω με το δεύτερο δεν ξέρω βέβαια τι θα βγει... ευχαριστώ για την πρόσκληση :)

Παρ Φεβ 22, 07:21:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Συμμετέχω στο παίγνιον, γιατί έχω διάθεση γι' αυτό τούτη την ώρα κι είσαι φιλόξενος οικοδεσπότης διαδικτύου εσύ. Δέχεσαι και απρόσκλητους.
1. " Ήτο μικρόν το πατρικόν του δώμα, ήτο μικρόν το πατρικόν του άστυ, και όλη του η Ιθάκη ήτο μικρά."
Αν δεν ταυτιζόμουν απόλυτα μ' αυτούς τους στίχους του Καβάφη, απ' το ποίημα του "ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑ", που είναι η 6,7 και 8 πρόταση στη σελ. 123, του βιβλίου "Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ Μελετήματα" του Δ. Μαρωνίτη, που βρίσκεται στο πλαϊνό... μαξιλάρι, μάλλον δε θα συμμετείχα στο παιχνίδι.
2. Στο ομορφότερο μέρος του κόσμου, δεν έχω ταξιδέψει ακόμα. Απλά είμαι σίγουρη, ότι δεν είναι στην Ευρώπη, αφού αυτή γνωρίζω μόνο από περιπλανήσεις. Έχω την υποψία, πως είναι στην απέναντι όχθη...Εκεί προγραμματίζω να πάω και θα συμβεί. Την καληνύχτα μου. nadia

Παρ Φεβ 22, 11:56:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο αστικός Πλουτοκρατισμός είναι ανελέητος και ανάλγητος
ΕΛΑΤΕ , ΤΩΡΑ, ΜΑΖΙ ΜΑΣ να τους ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ

Γράψτε κι εσείς κάτι στο δικό μας
ΜΠΛΟΓΚ
http://againstcapitalism.blogspot.com/

Σάβ Φεβ 23, 08:14:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

εβελιν,ωραια.

ασκαρ,το ειδα.το περιμενα.χαχα!

γα ιδαρα,ωχ!δυσκολα βιβλια.
οκ.τα μερη τοτε.
παιχνιδι.ετσι να γνωριζομαστε...
τι κανεις τωρα,που σ αρεσει...

ναντια,τελικα τον πας πολυ τον καβαφη ε;

αμερικα αμερικα.

καμμενος εργατης,θελουν τσακισμα.
κατι θα γραψω...

καλο βραδυ.πεφτω.ειμαι ψοφιος.αχ!μια επανασταση θελει καμμενε εργατη.
αλλα που ειναι;

Σάβ Φεβ 23, 11:21:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τον "πάω" πολύ. Ιδία τον ερωτικό...
Κατά περιόδους, με διακατέχουν εμμονές. Συγγραφικές, ποιητικές ή άλλες συναφείς. Τελευταία, η Καβαφική.
Δεν μου περνάνε εκ` των υστέρων, απλά υφίενται κι αντικαθίστανται από άλλες.Ευτυχώς αυτού του είδους οι εμμονές, δεν είναι νοσηρές.
Νομίζω...
nadia

Κυρ Φεβ 24, 08:11:00 μ.μ. 2008  
Blogger ardent said...

Ich hab's gemacht
hier

Κυρ Φεβ 24, 11:20:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ναντια,ωραιες εμμονες

αρτεντ,χαπς γκεσεχεν...
ειπαμε ιμπουνγκ.με ξεχασουμε και το γερμανικο μας.χααχα!

Τρί Φεβ 26, 04:58:00 μ.μ. 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home