Πέμπτη, Μαρτίου 06, 2008

χωρισαμε

γνωριζομαστε παρα πολλα χρονια αλλα δεν πηγαινε αλλο.

παραξενη. ειχε κατι το *αερινο*. το αρωμα της εμενε παντου. σα να σε τυλιγε.
μου εφαγε πολλα λεφτα αλλα χαλαλι της. την υγεια μας να χουμε ...

χωρισαμε πριν καμια βδομαδα. δεν αντεξα παραπανω μακρυα της.
ειμαστε παλι μαζι. τωρα ειναι διπλα μου και μου χαζοχορευει ...

α,ρε νικοτινη. α,ρε νικοτινη ξυλο που θα το φας !


ας αλλαξουμε θεμα και ας παμε σε κατι ευχαριστο.

σκακι.
ειμαι τελειως ασχετος.εντελως αρχαριος.ουτε καλα καλα θυμαμαι τι κινηση επιτρεπεται να κανει το καθε πιονι.πηγα στα τζαμπο και πηρα μια σκακιερα.
παιζω κι εδω,κανε κλικ

το ονομα μου ειναι drakos. μιλαμε με εχουνε ξεσκισει.αν γουσταρεις βαλε τη σελιδα στ αγαπημενα σου κι ελα για μια παρτιδα.
εχει και τσατ. να μου μαθεις κανενα κολπο. ραντεβου μετα τις οκτω το βραδυ ... !

9 Comments:

Blogger KV said...

:)))))))))))) καλά μέχρι που τρόμαξα με την Τίνη!!! Καλημέρα!

Πέμ Μαρ 06, 08:23:00 π.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

kalhmera kv.

χαχα!

και μενα με τρομαζει που δε μπορω μακρυα της...

δυσκολη γκομενα.

Πέμ Μαρ 06, 08:34:00 π.μ. 2008  
Blogger KV said...

βρε εδώ εμένα τρομάζει αυτή η γκόμενα ... και συνήθως δεν με τρομάζουν γκόμενες! Fortunately, δεν μπορώ να καπνίζω στο γραφείο μου και κάτι τέτοια τα σέβομαι! :)
{μόνο έτσι :( }

Πέμ Μαρ 06, 08:55:00 π.μ. 2008  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Να ξέρεις πάντως πως στο σκάκι το αλογάκι "πηδάει" σε σχήμα "γάμα"!

Πέμ Μαρ 06, 03:50:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

κα φαυ.ε,ναι.πανω απο ολα σεβασμος.

ασκαρ,ναι.χαχα!
και μπρος και πισω.

Πέμ Μαρ 06, 04:08:00 μ.μ. 2008  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

με τρομάζετε,,

μάθε με γερμανικά, να σε μάθω σκάκι..

Σάβ Μαρ 08, 09:45:00 π.μ. 2008  
Blogger Roadartist said...

:) :)
..αντε μωρε! χαχα

Κυρ Μαρ 09, 11:19:00 π.μ. 2008  
Blogger prigkipas said...

Μια κι εισαι φρεσκος στο σκακι δοκιμασε να εξασκηθεις στο www.nabiscoworld.com κι οταν βελτιωθεις πανε στο www.chessica.de και προσπαθησε να νικησεις το προγραμμα. Καλη εξασκηση.

Δευ Μαρ 10, 04:06:00 π.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

κατουρημενη ποδια,οκ.
ομως και τα δυο, δυσκολα σπορ...

ροαταρτιστ,:)

πριγκιπας,την ειδα .ωραια σελιδα.

Τρί Μαρ 11, 05:20:00 μ.μ. 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home