Κυριακή, Φεβρουαρίου 10, 2008

ακεφιες

placebo.
οχι το συγκροτημα.
το αλλο που γιατρευει τα παντα,χρειαζομαι τωρα γιατι το ψιλοβροχο κι ο αερας τις μερες αυτες και μας εχουν κλεισει στο σπιτι και μας εχουν σπασει λιγακι τα νευρα.

την προηγουμενη βδομαδα πηγα στο γεννηματας να δω εναν καλο φιλο. απο δευτερα τριτη μαλλον θα βγει. ποσο με ριχνει και το γεγονος οτι καποιος δικος μου ειναι στο νοσοκομειο αλλα και το ιδιο το κτιριο.(οκ.αχρειαστα να ειναι αλλα χρειαζονται ... )

κι ακομη το υφος,αλαζονικο και *αυθεντιαδικο*,του προσωπικου.
ισως ειναι απολυτο και γενικο αυτο που λεω αλλα στο συνολο τους νοσοκομοι και γιατροι αυτην την εικονα βγαζουν προς τα εξω.

μακαρι να πεφτω εγω, εξω ... !

παω να παρω ψωμι.και σημερα μαλλον θα κατσουμε μεσα.

13 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Σπάνια, αλλά συμβαίνει, το "αλαζονικό" ύφος, ν' αποτελεί αυτοάμυνα. Συμβαίνει, λεπτά πριν τη φορεσιά αυτής της μάσκας, που τόσο σας απωθεί, να έχω κλάψει σε τουαλέτες γι' ασθενή μου. Κι αμέσως μετά, να ψιθυρίζουν πίσω μου οι συνοδοί, "τί σκύλα είν' αυτή!"... Συμφωνώ, πως η πλειοψηφία συναδέλφων υιοθετούν τέτοιες συμπεριφορές γι' άλλους λόγους, που δυστυχώς ενισχύουν ασθενείς και συγγενείς τους. Ό,τι επιθυμούμε και μας αξίζει έχουμε στη χώρα αγαπητέ.

Κυρ Φεβ 10, 03:22:00 μ.μ. 2008  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Εμένα μου "έκατσε" καλά ο παλιόκαιρος! Έχω εξετάσεις αύριο και με καλοκαιρία δεν με κράταγε το σπιτάκι!
Όσο για τα νοσοκομεία..άσε! Απ' έξω περνάω κι αρρωσταίνω!
Καλή βδομάδα!

Κυρ Φεβ 10, 04:05:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

Η Ανώνυμος, εχεις δικιο .
σε καταλαβαινω κι εκτιμω αφανταστα το λειτουργημα που κανετε.
το ψυχρο που βγαζετε,εχετε τους λογους σας που το κανετε.
απ το νοσοκομειο ερχομαι τωρα.το μεσημερι στον ιδιο θαλαμο ηταν και ο κουγιας.
δε ξερω πως του *φερθηκανε* αυτουνου.χαχα! καλο βραδυ.

ασκαρ,καλη επιτυχια.
καλα αποτελεσματα ...
θεολογια νομιζω ε;

Κυρ Φεβ 10, 06:00:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χα,χα,χα! Μυστικό: χειρότεροι ασθενείς από τους "επώνυμους", δεν υπάρχουν. Κυρίως, γιατί θεωρούν εαυτόν ομφαλό της γης. Μας ζαλίζουν δε, όλοι οι "άρχοντες" του τόπου μ' αυτούς. Παρεμβαίνουν και στη δουλειά μας. Φρίκη! Η χειρότερη μας είναι, μην κοιτάς το φαίνεσθαι. Καλό βράδυ.

Κυρ Φεβ 10, 07:22:00 μ.μ. 2008  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Δίκιο έχεις καλέ μου για το δήθεν μπλαζέ υφάκι των περισσοτέρων μέσα στα νοσοκομεία μας! Απαράδεκτοι είναι...
Ευτυχώς όμως, υπάρχουν & κάτι άλλοι που είναι Άνθρωποι σε όλα τους!!! Περαστικά στον φίλο σου & Καλή εβδομάδα να έχεις από αύριο!

Δευ Φεβ 11, 12:29:00 π.μ. 2008  
Blogger maika said...

και ποτέ να μην ακούσεις να μιλάει γιατρός με νοσοκόμα για δικό σου ασθενή που πεθαίνει,χωρίς να ξέρουν πως είσαι συγγενής ή φίλος του....
Μου έτυχε να μιλάνε δίπλα μου,για τον παππού μου που πέθαινε και μιλούσαν γι αυτόν λες και ήταν κανένα παλιοσαράβολο που το πήγαιναν για απόσυρση...

Δευ Φεβ 11, 11:20:00 π.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

Η Ανώνυμος,χα!ναι,ναι.
ετσι ειναι οι *σταρ*...

hliaxtida,ευχαριστω.
το χουν ,το χουν το υφακι...

maika,επιτελους.εμφανιστηκες.
παω στο μπλοκ σου.

Δευ Φεβ 11, 12:16:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Γιατρέ, γιατρέ, ελάτε γρήγορα! Οι συνοδοί της 8/3, απαιτούν γιατρό τώρα!" Μου είπε η νοσηλεύτρια κατά τις δέκα το πρωί. "Μα τους ενημέρωσα ήδη δύο φορές απ' το πρωί και δυο-τρεις φορές ημερησίως απ' όταν νοσηλεύεται. Έρχομαι." Υιός ασθενούς, σ' εμένα: "Γιατρέ, τη νοιώθω βαρειά. Πόσες ώρες θα πάρει ακόμα.Πρέπει ν' ανοίξω το μαγαζί."...
Προ 12ωρου συνέβη. Συμβαίνει συχνά. Συμβαίνουν χειρότερα. Αυτά είχα την ανάγκη να δηλώσω. Ως γιατρός, που βαρέθηκε ν ακούει την κριτική της μάζας, προς μέρος της μάζας, εμάς τους "ποταπούς" γιατρούς. Σας καλώ να κρίνεται το υπόλοιπο της, εσάς...

Δευ Φεβ 11, 09:22:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Γιατρέ, γιατρέ, ελάτε γρήγορα! Οι συνοδοί της 8/3, απαιτούν γιατρό τώρα!" Μου είπε η νοσηλεύτρια κατά τις δέκα το πρωί. "Μα τους ενημέρωσα ήδη δύο φορές απ' το πρωί και δυο-τρεις φορές ημερησίως απ' όταν νοσηλεύεται. Έρχομαι." Υιός ασθενούς, σ' εμένα: "Γιατρέ, τη νοιώθω βαρειά. Πόσες ώρες θα πάρει ακόμα.Πρέπει ν' ανοίξω το μαγαζί."...
Προ 12ωρου συνέβη. Συμβαίνει συχνά. Συμβαίνουν χειρότερα. Αυτά είχα την ανάγκη να δηλώσω. Ως γιατρός, που βαρέθηκε ν ακούει την κριτική της μάζας, προς μέρος της μάζας, εμάς τους "ποταπούς" γιατρούς. Σας καλώ να κρίνεται το υπόλοιπο της, εσάς...

Δευ Φεβ 11, 09:25:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λυπάμαι για το διπλασιασμό του σχολίου και την αδυναμία απλοποίησης του. Μωρός ιατρός...

Δευ Φεβ 11, 11:13:00 μ.μ. 2008  
Blogger Black Diamond said...

Καλησπέρα κι από εμένα.

Εμένα πάλι μου αρέσει πάρα πολύ αυτός ο καιρός. Το διασκεδάζω αφάνταστα.

Δευ Φεβ 11, 11:22:00 μ.μ. 2008  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Nαι...

Τρί Φεβ 12, 04:29:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

α εσυ εισαι ναντια!γεια σου.
δεν ειστε καθολου ποταποι...

μπλακ διαμοντ,εχω ξεπαγιασει.
ζεστη και παλι ζεστη...

ασκαρ,ενδιαφερων.

Τρί Φεβ 12, 08:01:00 μ.μ. 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home