Τρίτη, Φεβρουαρίου 05, 2008

ειμαι ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος στον κοσμο

μετα απο εξι , 6 , μηνες,συνεχομμενους( ουαου) στην ελλαδα ,μου λεει η μικρη μου κορη, οτι δεν ειναι κι ασχημα.δηλαδη της αρεσει.
η μεγαλη μου, μου κανει λιγο ... νερα.
οσο για την πιο μεγαλη γυναικα του σπιτιου,την γυναικα μου,κανει ακομη μερικες ΚΟνκΣες...


για μενα ,στα παπαρια μου.
αυτες να περνανε καλα,να συνηθισουν και να ΕΓκλημΑτιστουν.


εγω,
προσαρμοζομαι και στην ΤανΚΑνικα,που λεει ο λογος ...

καλα να περνατε. η ζωη ειναι λιγη. τι λιγη;;;! δε φτανει δηΛΑδΗ ... !

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Είμαι τόσο ευτυχισμένη κι εγώ! Μετά από πολλά χρόνια, έφυγα απ' την Αθήνα. Η νέα πόλη-πατρίδα είναι υπέροχη, παρ' ότι Ελληνική...Έκτη μέρα ευτυχίας, ευφορίας ψυχής και νου. ΥΓ1) Ελπίζω σύντομα και τα λοιπά κορίτσια σου να σε κάνουν ευτυχή διά της προσαρμογής τους. ΥΓ2) Το 2028, που κι εγώ θα μαι 60, επιθυμώ να μ' εύρει Αφρική...

Τετ Φεβ 06, 01:20:00 π.μ. 2008  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Φίλε, με πολλές γυναίκες έμπλεξες!
Πρόσεχε...

Τετ Φεβ 06, 03:29:00 μ.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ναντια,ωραια.παντα ευτυχισμενη να εισαι...!
σου λειπει καθολου η αθηνα;μαλλον οχι, ε;

ασκαρ,ναι.
οτι παρω σκυλο,γατα,πουλι,ψαρι κλπ
θα το παρω αρσενικο.

Τετ Φεβ 06, 04:40:00 μ.μ. 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μου λείπουν άνθρωποι που αγαπώ και ζουν στην Αθήνα. Την ίδια ποτέ δεν αγάπησα. Ίσως επειδή γεννήθηκα και μεγάλωσα σε άλλο τόπο, θαλασσινό. Στο μέλλον μπορεί να μου "λείψουν" και προτερήματα-παροχές της πρωτεύουσας, που όμως δεν είναι κίνητρο επιστροφής. Κατά τα λοιπά, η ζωή με γυναίκες είναι ευτυχία...(τί θα λεγα!!!), αλλά στις άλλες επιλογές σου, να διαλέξεις όντως αρσενικά. Μπελάς τα άλλα θηλυκά. Αυτά! Συγχώρα μου πιθανή κακή σύνταξη και "χωροακαταστασία". Σου γράφω από κινητό, το διαδίκτυο θ' αργήσει να συνδεθεί στη νέα πατρίδα.

Τετ Φεβ 06, 06:36:00 μ.μ. 2008  
Blogger KV said...

... να πω ότι συμπάσχω με τις γυναίκες του σπιτιού;;; Άσε, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!!!

Πέμ Φεβ 07, 12:05:00 π.μ. 2008  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ναντια,ναι,οι περισσοτερες πολεις ειναι *θηλυκες*...

kv,ξερω.διαβαζω τα νεα σου απο την λεβεντογεννα...

Πέμ Φεβ 07, 09:26:00 π.μ. 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home