Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

ταινιες

Easy Rider

Mad Max

ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥ
(ONE FLEW OVER CUCKOO'S NEST)

Matrix

12 Uhr nachts – Midnight Express

doors

"Angel Heart"



τα παραπανω εργα μ αρεσουν.αν και μια ταινια δε μπορω να τη δω πανω απο δυο φορες.

στο παιχνιδι μ εβαλε η δεσποινιδα.
δινω πασα στους παρακατω :

greek beer
panoplia
artanis
nemertes
s nikolas
8erio anhmero
fake world

πιστευω τα εκατομμυρια που ξοδευονται για μια παραγωγη θα επιαναν τοπο για κατι καλυτερο ...
οπως εχει γινει ο σινεμας προτιμω τα dvd κι αν ...
τα παραπανω *αγαπημενα μου εργα* τα εχω σε κασσετες vhs ...

8 Comments:

Blogger Xνούδι said...

Και μόνο που έβαλες τη φωλιά του κούκου ...έπιασες μάλλον ένα από τη λίστα μου.
Thanx

Δευ Μαρ 12, 08:44:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ναι χνουδι.

ολα οσα παιζει ο τζακ ... ειναι πρωτα!

Δευ Μαρ 12, 09:03:00 μ.μ. 2007  
Blogger παράλληλος said...

Monty Python δεν βλέπω...

Δευ Μαρ 12, 10:09:00 μ.μ. 2007  
Blogger snikolas said...

Matrix, το πρώτο μου dvd! :)

Δευ Μαρ 12, 11:52:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

Mad Max και Φωλιά του Κούκου.

Δεν ξέρω γιατί ο Mel μετά απ΄αυτές τις ταινίες με ψιλοξενερώνει σε ότι κι αν κάνει κι απ΄την άλλη,ενώ ο τζακ δεν μου πολυπάει στην ταινία αυτή με καθήλωσε...

Τρί Μαρ 13, 06:03:00 μ.μ. 2007  
Blogger Debby said...

Η φωλιά του Κούκου... Απο τα πιο "δυνατά" έργα που έχω δει...

Τετ Μαρ 14, 12:47:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πώς μου διέφυγε το Midnight Express;;;

Ταινιάρα....(όπως και οι υπόλοιπες;))

Τετ Μαρ 14, 03:40:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

παραλληλος,γιατι;

σνικολας,καλο εργακι.το πρωτο απ τα τρια...

7,*κανονικος μουρλος* ο τζακ...

ντεπυ,ναι.ανευ χαπι εντ...

εβελιν,ναι.αν και θα ηθελα να συνεχιζεται.που το σκαει μεσω ελλαδας κλπ...

Τετ Μαρ 14, 07:22:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home