Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

κυριες






ανοιγει ο καιρος σιγα σιγα.εβρεχε σημερα,δεν εχει σημασια,μαρτης ειναι,που θα παει θα στρωσει.ανοιξαν οι αντιπροσωπειες τις πορτες τους και τις επομενες βδομαδες λεω ν αρχισω τις δοκιμαστικες βολτες και ενοικιασεις μηχανων.
οι πωλητες εχουν βαρεθει να με βλεπουνε.ΠΑααΛΙ αυτος!!!η πλακα ειναι,παω δοκιμαζω,το παιζω ταχα οτι κατι δε μ ευχαριστει στην οδηγηση και .. εις το επανιδειν!*ετσι γραφεται αυτο;*
στην ουσια το μονο που δε μου καθεται ειναι η ... τιμη.
εχω τελειωσει κατι δουλιτσες που τις ειχα αγχος,διαβατηρια,φορολογικη δηλωση κατι ασφαλειες και χαλαρος παω για *τρακα*.
θ αρχισω με το θηριο της πρωτης φωτο...μη ξανακουσω τιποτε για μπεμπες,πορσε και μερσεντες.τις τρωει.
μετα με κατι πολυ ομορφο σαν τη χωρα που το βγαζει.
και τελος στο αιωνιο κολλημα μου με 70 το πολυ 90 χιλ.την ωρα για να απολαυσουμε λιγο τοπιο και να το μολυνουμε με ηχους εξατμισης ...
αυτο το βιολι θα συνεχιζεται μεχρι τον ιουλιο.
εχω και γενεθλια αυτο το μηνα,καπου προς το τελος του.
παρατηρησα το εξης.ειμαι ανοιξη γεννημενος,η κορη μου καλοκαιρι,η γυναικα μου φθινοπωρο και η αλλη μου η κορη χειμωνα.
και στις ονομαστικες μας το ιδιο συμβαινει αλλα με αλλη σειρα.
α,ναι! αρχες απριλη, κλεινω ενα χρονο βλοκινγκ.



6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Όμορφη μοιρασιά κάθε εποχή και γιορτή :))

Τετ Μαρ 07, 09:04:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

κονφου,ναι ωραια ειναι.

εσυ ποια εποχη εισαι;

Τετ Μαρ 07, 09:27:00 μ.μ. 2007  
Blogger srm1033 said...

καλές βόλτες , ελεύθερες!

Τετ Μαρ 07, 10:51:00 μ.μ. 2007  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Εγώ παρότι καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου (για τις βόλτες) θα γίνω η "κακιά" της παρέας & θα σου το χαλάσω λιγάκι: Πρώτος μου εξάδελφος σκοτώθηκε με Ducati τη βραδιά των γενεθλίων του. Αθλητής (δεν έπινε παρά μόνο χυμούς & δεν ήταν πιωμένος), εξαιρετικά ισορροπημένο & ώριμο παιδί αλλά με "καψούρα" κυριολεκτική για τις μηχανές. Το όλο σκηνικό θύμιζε θρίλερ: Ο πατέρας του του είχε αγοράσει αυτοκίνητο αλλά ο ίδιος την αγόρασε κρυφά! Μάλιστα πλήρωνε parking στο κέντρο της πόλης του, πήγαινε κάθε πρωί μέχρι εκεί με το αυτοκίνητο & την έπαιρνε... Οι κακόμοιροι οι γονείς του (όπως & όλοι οι υπόλοιποι συγγενείς) έμαθαν πως είχε μηχανή τη βραδιά του μοιραίου. Τότε ήταν που ανακάλυψαν & στο δωμάτιό του ένα album με φωτογραφίες της που είχε φτιάξει & μάλιστα είχε γράψει μπροστά "Η Αρραβωνιαστικιά Μου"... Και άκου & το τραγικότερο: στο δυστύχημα είχε & συνεπιβάτη έναν κολλητό του, στον οποίο είχε δώσει το κράνος να το φοράει. Ο κολλητός του λοιπόν είχε σακατευτεί (όποτε τον θυμάμαι τρελλάινομαι, κανείς μας δεν πίστευε πως θα ζούσε) αλλά Δόξα τω Θεώ το παιδί έζησε, ενώ ο ξάδερφός μου είχε μόνο ένα τραύμα, αλλά έσβησε το επόμενο 24ωρο: είχε σπάσει ο καθρέφτης της μηχανής & το σίδερο του καθρέφτη είχε τρυπήσει το κρανίο του... Από τότε όποτε ακούω/βλέπω μηχανές, κάτι παθαίνω.
Να προσέχειςςςςςςςςςςς!!!

Πέμ Μαρ 08, 12:05:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

γοβα,μερσι.εσυ δε συμπαθεις τις KTM ή κανω λαθος;...

ηλιαχτιδα,ναι.ειχες ξαναμιλησει για τον ξαδερφο σου.λυπαμαι και ειδικα αν ειναι νεοι αυτοι που φευγουν.
παντως αν τηρουμε ολοι μας τον κοκ και εχουμε τον απαραιτητο εξοπλισμο,κρανος στολη κλπ,και το βασικοτερο, σεβασμο στο τιμονι μπορουμε να μειωσουμε τον αριθμο τετοιων ατυχηματων...

οι γερμανοι λενε ενα ωραιο,πως οι μοτοσικλετιστες δε σκοτωνουν αλλα τους σκοτωνουνε.

Πέμ Μαρ 08, 07:39:00 μ.μ. 2007  
Blogger srm1033 said...

Δεν κάνεις λάθοε εγώ έχω έναν έρωτα με τον Δούκα που κρατάει χρόνια τώρα...

Σάβ Μαρ 10, 09:56:00 π.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home