Τρίτη, Φεβρουαρίου 27, 2007

τρια ποστ

ΕΣΥ θα μου πεις πρωτα,ποσα ζητας για τις υπηρεσιες που θελεις να μου προσφερεις και ΜΕΤΑ και αν φυσικα επιθυμω,ΕΓΩ θα σου πω ποσα δινω ή ποσα πληρωνω(αλλου).



νιωθω μια εντονη επιθυμια να ξανασβησω το μπλοκ.η πλακα ειναι που δε σε ρωταει για δευτερη φορα.Löschen.μια κι εξω.



ονoματεπωνυμο: Τ. πατατες
επαγγελμα: Κ. μεντες



(φωτο για το ποστ αυτο,που να τρεχω τωρα στο γουγλη,θα ηθελα να ειναι η εξης:τυπος μολις εχει βγει απ το μπανιο,αυριο δουλευει και βαριεται το πρωινο ξυπνημα,κοιταζει το μονιτορ του κομπιουτερ του και σκεφτεται το κρεβατακι του.)



p.s: θα κατσω λιγο ακομη να δω κανενα μπλοκ...

9 Comments:

Blogger 7Demons said...

?

Τρί Φεβ 27, 09:05:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

7,κουρασμενος ειμαι.υπνο θελω.

Τρί Φεβ 27, 09:35:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

Mια απο τα ίδια...

Καληνύχτα και καλή ξεκούραση φίλε...

Τρί Φεβ 27, 09:47:00 μ.μ. 2007  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Πρέπει να ξεκουράζεσαι μήπως περισσότερο; Καιρός για μια ανάσα από όλα. Τα Σ/Κ εγώ ήμουν για τριήμερο (άδεια μισή μέρα από τη σημαία) ακριβώς για αυτό το λόγο.

Τρί Φεβ 27, 11:08:00 μ.μ. 2007  
Blogger Debby said...

Ελα!!
Ολοι έχουμε τις μεταπτώσεις μας!
Δεν μας φταίει το blog!
Αστο στην ησυχία του και αν δεν θες μην ασχολείσαι...
Κάποια στιγμή θα θες πάλι!

Τετ Φεβ 28, 08:05:00 π.μ. 2007  
Blogger seaina said...

Μη πέφτεις .. υπομονή και ..
"αύριο είναι μια καινούρια ημέρα"
Scarlet O'Hara ..
Φιλιά!

Τετ Φεβ 28, 10:41:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

7,
δειμος,ντεμπη,σεαινα πραγματικα ξεκουραστος αισθανομαι μονο οταν δε χρειαζεται να ξυπνησω με ρολόι.
δηλαδη παρασκευη προς σαββατο και σαββατο προς κυριακη.

Τετ Φεβ 28, 01:03:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στην ίδια φάση είμαστε. Αλήθεια, δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος να σε αποτρέψει να το κάνεις.

Τετ Φεβ 28, 03:57:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

σεξπυρ,κι εσυ.ουτε να το σκεφτεις.

Τετ Φεβ 28, 07:39:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home