Τετάρτη, Ιανουαρίου 10, 2007

απ το κακο στο χειροτερο

για τη δουλεια μου λεω.
οχι,δεν εχασα τη δουλεια μου αλλα εχω πολυ τρεξιμο και να πεις οτι παιρνω κατι παραπανω; τιποτε,μηδεν.
ισα ισα που βαζω κι απ τη τσεπη μου, για τις βενζινες.

αλλοι παιρνουν τα ευσημα κι αλλοι ΜΟΝΟ στρατιωτακια.
η ζωηηη,που λεει και ο τζιμακος ειναι μια θητειααα οοολοοοκληρη !

στο διαλο βαρεθηκα.με τη ορεξη να δουλεψεις,οταν ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
γαμησε τα.
να εχεις φτασει σε σημειο,να λες, σκοτωνω στ αληθεια ομως οχι στα ψεματα,χωρις καμια ενοχη ή τυψη.
ενταξει οκ.οχι και φονο αλλα ενα γερο χερι ξυλο και ενα καλο μπινελικωμα το θελουν καποιοι.ΚΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΑΣ.

21 Comments:

Blogger Fibi said...

Μη μου μιλάς για δουλειά, μου πατάς τον κάλο μου... Παραμονές χριστουγένων μου μόσταραν απόλυση, δεν αντέχο να κάθομαι τρελλαίνομαι!!!

καλημέρες

Τετ Ιαν 10, 01:06:00 μ.μ. 2007  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Κι εγώ ήμουν σε φάση σαν την δική σου για 5,5 χρόνια, ως που τα παράτησα.
Τώρα, ευτυχώς, είναι καλύτερα τα πράγματα.
Μήπως να κάνεις κι εσύ ένα ντου?

Τετ Ιαν 10, 01:38:00 μ.μ. 2007  
Blogger srm1033 said...

Στο ξύλο να βάλω και εγώ ένα χεράκι, όχι στα δικά μου αφεντικά ... στα δικά σου. Φτου σκόρδα τα αφεντικά και στις δυο μου δουλειές είναι απίστευτα.

Τετ Ιαν 10, 02:53:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μήπως θα ήταν καλύτερα να πας σε κάποια άλλη δουλειά η ακόμα και στο εξωτερικό?
Να δουλεύεις και να μην έχεις φράγγο δεν λέει!Μάλλον δουλεία είναι και όχι δουλειά!

Τετ Ιαν 10, 04:31:00 μ.μ. 2007  
Blogger dodo said...

Πολύ ζόρι...

Τετ Ιαν 10, 08:27:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

fibi,upomonh.kati 8a ginei...

8erio,ekei einai h fash.e3i xronia paei etsi.

gova,xairomai.eisai tuxerh...

maramena,ma gia to e3wteriko milaw.xaxa!pantou ta idia einai.eipame an den anhkeis kapou...

dodos,nai.swmatiko,psuxologiko,oikonomiko klp.8a perasei,pou 8a paei...!

Τετ Ιαν 10, 08:34:00 μ.μ. 2007  
Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

τους συγγενείς και τους συνεργάτες δεν τους διαλέγεις...

Τετ Ιαν 10, 08:51:00 μ.μ. 2007  
Blogger country boy said...

πικρη ιστορια!
τελικα υπαρχουν και χειροτερα!

Πέμ Ιαν 11, 02:29:00 π.μ. 2007  
Blogger weirdo said...

θα σε καλύψουμε εμείς, μην ανησυχείς. Θα 'χεις ατράνταχτο άλλοθι..:p)
Καλημέρα:)

Πέμ Ιαν 11, 07:25:00 π.μ. 2007  
Blogger seaina said...

"Καντ' υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανόοος,
κάντ' υπομονή μια λεμονιά θ' ανθίσει στη γειτονίαα"
..
Κάτι τέτοιο δεν τραγουδούσε η Βουγιούκλω στην ταινία που έψαχνε απεγνωσμένα για δουλειά;
Κουράγιο και όλα θα φτιάξουν...

Πέμ Ιαν 11, 08:38:00 π.μ. 2007  
Blogger reginarosasamat said...

Παλιότερα είχα ένα αφεντικό το οποίο μια μέρα μου έκανε επίθεση, απο τις άλλες τις πονηρες. Του τα είχα όμως τόσο μαζεμένα,που ακόμη και σήμερα όταν με βλέπει στο δρομο, αλλάζει πεζοδρομιο.
Μερικοί άνθρωποι αν δεν τους φερθείς οπως ζητάει ο οργανισμός τους, δεν καταλαβαίνουν αλλιώς.
Κανε κάτι που θα τον τσούξει :))

(και επίσης η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρωγεται κρυο..Με έπιασε το κακό μου σημερα :D )

Πέμ Ιαν 11, 10:56:00 π.μ. 2007  
Blogger ptwsh said...

Αυτή η βενζίνη... και ο χρόνος για τις καθημερινές μας μετακινήσεις μας έχεις φθείρει. Εγώ ήδη ξεκίνησα και παίρνω τα μέσα μεταφοράς πάντως.

Υ.Γ. Αν σου πω ότι τώρα βλέπω το blog σου... θα με πιστέψεις; είχα ακόμα το piterslim. Τώρα θα το αλλάξω κιόλας!

Πέμ Ιαν 11, 11:51:00 π.μ. 2007  
Blogger diastimata said...

Δουλεύουμε για να ζούμε. Δε ζούμε για να δουλεύουμε. Καλές διακοπές!

Πέμ Ιαν 11, 01:59:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υπομονή...κι ελπίζω,εδώ να είναι καλύτερα τα πράγματα(η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!;)).

Πέμ Ιαν 11, 04:14:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

gaidara,e nai.8eloun suntonismo...

county,nai

weirdo,xa! etsi.danke...

regina,na parw kana mhna anarrwtikh adeia? kalh idea e?

ptwsh,de ßoleuoun panta ta mesa.

diasthmata,diakopes?to pasxa twra...

seaina,nai 8a strwsoun ta pramata...

evelin,gia na doume, gia na doume.
exw agwnia...

Πέμ Ιαν 11, 07:09:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

xm..μήπως έχεις αφεντικό έλληνα?

Πέμ Ιαν 11, 08:03:00 μ.μ. 2007  
Blogger Starry Night said...

Στην ίδια φάση είμαι και εγώ με την δουλειά. Βασικά δεν μου την σπάει η δουλειά μου, απλά η ενοχλητική Κυρία Προϊσταμένη..

Πέμ Ιαν 11, 09:53:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το κακό είναι ότι κανείς μας,πουθενά δεν ανήκει.
Το καλό στην υπόθεση,είναι ότι ελάχιστοι το έχουν αντιληφθεί...
Προσωπικά τους ζηλεύω.


(υγ.Χάθηκα,ξαναεπέστρεψα,ίσως ξαναχαθώ.Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα χάσει η Βενετιά βελόνι.)

Πέμ Ιαν 11, 11:22:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

maramena,peripou.xaxa!enta3ei kai oi germanoi ta idia htan...alla ligo kalutera

starry,akrißws h douleia mou mou aresei oi trigurw einai kapws...

7,xarhka pou se eida.grapse kati sto blog sou.
ßenetia-ßeloni? e3hghse mou ligo...

Πέμ Ιαν 11, 11:37:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι παροιμία.
Δηλώνει τη μικρότητα/ασημαντότητα,ενός προσώπου ή πράγματος ή καταστάσεως και το ασήμαντο/αδιάφορο της απουσίας του.

Καλημέρα

Παρ Ιαν 12, 06:59:00 π.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς μόνο.
Τι άλλο;

Παρ Ιαν 12, 05:47:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home