Σάββατο, Ιανουαρίου 06, 2007

η "εδρα" παιζει ρολο


εδω που ειμαι τα ποστακια βγαινουν αβιαστα.τα κερακια να καινε στο γραφειακι ,σκοτουρες υπο το μηδεν , παρεα με παγωμενες μπυριτσες .(μ αρεσει να το γραφω με υψιλο,ποτηρι της μπυρας μ αρεσει να ειναι βαθυ,μακρυ και να μοιαζει με βαρελακι.οπως το υ).

ο καπνος απ το τσιγαρο ν ανεβαινει ψηλα και να τρεχω συνεχεια ν ανοιγω τα παραθυρα μη μεινει η τσιγαριλα μεσα και "φωναζει" η κυρα.(καθολου υποτιμητικο δεν ειναι το "κυρα".το εννοω.ειναι ΚΥΡΑ .με οτι σημαινει αυτο.αγαπαω να τη λεω ετσι.η ΚΥΡΑ του σπιτιου).

δε ξερω τα ποστακια που θα γραφω απο ελλαδα αν εχουν την "ανεση" αυτη.την σιγουρια.την ασφαλεια,την ανεμελεια,
την φαση :"εδω ειναι η εδρα μου. μακρια 2000 χιλιομετρα, αλλα νιω8ω και ειμαι καλα".

φοβο,αγωνια και ανασφαλεια μυριζει το ποστακι αυτο...! προσδοκια;
δε γαμιεται.στο κατω κατω,επιλογη μας ειναι, αν μου τη δωσει τα μαζευουμε και βγαινουμε παλι εξω.



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα

το παραπανω το ειδα και νομιζω το εχω ξαναβαλει ,στις KV.δε βαζω λινκ,πρεπει να βγω απ τον εξπλορερ, να παω στο μοτζιλα και βαριεμαι.ψαξε αν δε βαριεσαι την εχω λινκ.με εκφραζει παρα παρα πολυ, το "γνωμικο" αυτο.

9 Comments:

Blogger homelessMontresor said...

Η ανασφάλεια γεννά τη σκέψη, κάτι τέτοιο δεν βιώνεις τώρα? Καλό είναι ως ενα σημείο!

Σάβ Ιαν 06, 02:15:00 π.μ. 2007  
Blogger srm1033 said...

δε γαμιεται.στο κατω κατω,επιλογη μας ειναι, αν μου τη δωσει τα μαζευουμε και βγαινουμε παλι εξω.



Αφού υπάρχει και αυτή η επιλογή μην φοβάσαι τίποτα. Ο μονόδρομος θα έκανε τα πράγματα πιο δύσκολα.

Σάβ Ιαν 06, 09:32:00 π.μ. 2007  
Blogger gaidara said...

εγώ λέω να μην ξεπακετάρεις...

Σάβ Ιαν 06, 10:34:00 π.μ. 2007  
Blogger dodo said...

Η αλλαγή φέρνει πάντα ανασφάλεια. Μετά, συνηθίζουμε :)

"καθολου υποτιμητικο δεν ειναι το "κυρα"
Συμφωνώ- κυρά και αρχόντισσα τού σπιτιού και τής οικογένειας!

Σάβ Ιαν 06, 11:29:00 π.μ. 2007  
Blogger Mona Sax said...

ΑΡΧΗΓΟΣ!!!!

Σάβ Ιαν 06, 02:32:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

montresor,nai kalo einai.

gova,lege mou tetoia.aneßase me.xaxa!

gaidara,nai kai h ntalika na perimenei me anoixth th mhxanh...

dodos,8a suni8isoume.danke.

geia sou mairh.kainourgio nick?

Σάβ Ιαν 06, 04:30:00 μ.μ. 2007  
Blogger Nemertes said...

Είσαι σίγουρος για τον επαναπατρισμό; Δεν το ξανασκέφτεσαι μία; Από τα ψηλά στα χαμηλά. Στην κυριολεξία...

Σάβ Ιαν 06, 04:33:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

nemertes,pws to lene...?

hr8e,eide kai...

(dagka th glwssa sou)

ekatse!

Σάβ Ιαν 06, 04:43:00 μ.μ. 2007  
Blogger Mona Sax said...

όχι!!!!!!
πάντα "Εγώ" δεν ήμουνα;
:)

Σάβ Ιαν 06, 05:21:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home