Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006

η κυρια Σ.

την ξερω χρονια.απο τοτε δηλαδη που θυμαμαι τον εαυτο μου.δυσκολα μπορω να υπολογισω την ηλικια της.ποτε μου μιλα ομορφα και γλυκα ,ποτε αυστηρα και βαζοντας μου τις φωνες.
νιωθω σα να με πιανει σφιχτα απ τον καρπο του χεριου μου,μη μπορωντας να ξεφυγω και να προσπαθει και τις περισσοτερες φορες τα καταφερνει, να μου δειξει τον πραγματικο μου εαυτο.με φερνει συχνα αντιμετωπο με τα τοσα ψεματα μου.μου λεει να σταματησω τα κολπα και τα παιχνιδια.
και ισως το πιο φοβερο εχω την αισθηση οτι δεν προκειται να την ξεφορτωθω.δεν θα μ αφησει ποτε μονο.μερικες φορες τις απαντω αλλες φορες την αγνοω και δεν τις λεω ουτε μια λεξη.αυτη σα στιγγλα ομως συνεχιζει με χιλιαδες ερωτησεις να με ζαλιζει και να με στριμωχνει.
δεν ειναι κακια θελει το καλο μου αλλα ωρες ωρες μ εκνευριζει.εψαξα να μαθω που μενει μα δεν τα καταφερα ακομη.η φωνη της συνηθως ακουγεται μεσα στο κεφαλι μου.αλλες φορες την ακουω καθαρα πανω στο στηθος μου καπου εκει που ειναι η καρδια.
κυρια Σ. μ αρεσει η παρεα σου κι ας με παιδευεις κι ας με βασανιζεις.
δεν ειμαι "σαδομαζο" αλλα μ αρεσει να τα λεμε ...

11 Comments:

Blogger dodo said...

Είναι πολύ ωραίο αυτό το σημερινό, μ' αρέσει όπως το έγραψες...

Σάβ Δεκ 30, 02:49:00 μ.μ. 2006  
Blogger reginarosasamat said...

Ευχομαι καλή χρονιά!

Σάβ Δεκ 30, 02:49:00 μ.μ. 2006  
Blogger xenia said...

... είναι η κυρία Συνείδηση, ε; κι εκεί κοντά στην καρδιά που την ακούς καθαρά καμιά φορά, εκεί στο στήθος, ακούς και την δίδυμη αδελφή της ταυτόχρονα, την κυρία Συναίσθηση...

Πολύ όμορφο...

Ξένια.

Σάβ Δεκ 30, 03:12:00 μ.μ. 2006  
Blogger xenia said...

(ένα παράπονο μόνο... ανεβάζεις πολύ γρήγορα ποστάκια και δεν σε προλαβαίνω:-( )

(Ξ)

Σάβ Δεκ 30, 03:13:00 μ.μ. 2006  
Blogger iPol said...

Γι'αυτό υπάρχει, για να μας τα ψάλλει.
Γι'αυτό κι εσύ κάνε τής τα καλά, όσο μπορείς βέβαια, για να ησυχάσεις...
Καλή χρονιά!

Σάβ Δεκ 30, 03:42:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

kaloutsiko einai dodos.

mpainw sto blog sou kai den 3erw polles fores ti sxolio na kanw.
posh wra xreiazesai gia mia zwgrfia?

regina ki egw to idio.ki oti epi8umeis.

xenia,a,aderfes einai?

ok.epeidh den 3erw n apo8hkeuw postakia 8a ta shmeiwnw se ena tetradiaki kai 8a stelnw mera para mera.xo xo!

geia sou poluxronhs.prospa8w na thn exw "hsuxh kai hremh". einai zorikh kuria.
kalh xronia!

Σάβ Δεκ 30, 04:14:00 μ.μ. 2006  
Blogger Nemertes said...

Εμένα είναι το μόνο πράγμα που κοιμάται... ήσυχο...

Σάβ Δεκ 30, 06:08:00 μ.μ. 2006  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Δε ξέρω αν είναι η συνείδηση ή τι άλλο.
Το ποστ μ έκανε να αναρωτηθώ για τη σχέση με τη μητέρα σου...χαζό ε; κι όμως.
Καλή Χρονιά εύχομαι!

Κυρ Δεκ 31, 03:49:00 π.μ. 2006  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Τουλάχιστον καλέ μου, εσύ την έχεις στη ζωή σου! Τί να πούνε όλοι αυτοί γύρω μας που δεν την έχουν συναντήσει ποτέ αυτή την "κυρία";;;
Εγώ πάντως χωρίς την παρέα της (έστω κι αν κάποιες φορές ξέρει να με βασανίζει) δε θά΄θελα να ζω...
Καλημέρα, χρόνια πολλά & καλά, υγεία, χαρά & ευτυχία σε σένα & σε όλους τους αγαπημένους σου για τον καινούριο χρόνο!

Κυρ Δεκ 31, 08:42:00 π.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

nemertes makari.duskolo o kalos kai hsuxos upnos

soßara dalia?!oxi mia xara eimai me th mana mou.kalh xronia

epishs hliaxtida ki esu oti epi8umeis

Κυρ Δεκ 31, 11:39:00 π.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είσαι τυχερός....
Έχεις μία κυρία Σ.

Τετ Ιαν 03, 12:54:00 π.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home