Κυριακή, Δεκεμβρίου 24, 2006

ειναι ωραια η απαισιοδοξια !

ολοι μας λιγο πολυ εχουμε συναντησει τον μαλακα ανθρωπο,τον χαιρεκακο ανθρωπο,τον ανθρωπο γεματο απο φθονο,τον κομπλεξικο ανθρωπο και παει λεγοντας...

αν σκεφτω θετικα και πω οτι καποτε ο ανθρωπος αυτος θα απαλλαγει απ αυτα τα επιθετα και θ αλλαξει σημαινει σκεφτομαι αισιοδοξα.

δεν το κανω, επειδη ξερω, οτι τα επιθετα και τα χαρακτηριστικα αυτα θα τον συνοδευουν μια ζωη.
ετσι παραμενω στην απαισιοδοξια μου και δε ξεγελω τον εαυτο μου με τα "ισως" και τα "αν".

μου αρεσει τις περισσοτερες φορες που ειμαι απαισιοδοξος.δε με χαλαει καθολου!

13 Comments:

Blogger srm1033 said...

Εμένα πάλι μου αρέσει που είμαι αισιόδοξη.Βέβαια απογοητεύομαι εύκολα αλλά συνεχίζω. Καλά Χριστούγεννα.

Κυρ Δεκ 24, 10:25:00 π.μ. 2006  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Και γιατι να ειμαστε αισιοδοξοι,ετσι σκατα που εχουμε καταντησει;...

Κυρ Δεκ 24, 11:16:00 π.μ. 2006  
Blogger mario said...

Σαν φόβος μοιάζει αυτό όλο..
Όπως και να'χει σου εύχομαι τα καλύτερα:))
Να έχεις όμορφες μέρες!

Κυρ Δεκ 24, 11:27:00 π.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

gova,sou euxomai na peraseis oso pio omorfa mporeis ,kalh xronia,aisiodo3h...

preza,nai .diaßaza to shmeroni post sou.m arese

mario,nai foßos.
oxi dikos mou omws.
dikos tous...

kales giortes

Κυρ Δεκ 24, 12:09:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

πρεζα,shmeroni = σημερινο ποστ

Κυρ Δεκ 24, 12:12:00 μ.μ. 2006  
Blogger melomenos said...

μερικές φορές πρέπει να είμαστε απαισιόδοξοι δείχνει σωστή αντίληψη πολλές φορές αυτό.
Καλά σου Χριστούγεννα!

Κυρ Δεκ 24, 01:08:00 μ.μ. 2006  
Blogger xenia said...

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά!!!
Με υγεία πάνω απ' όλα!

Ξένια.

p.d.Εγώ είμαι πολύ αισιόδοξη. Δεν ήμουν παλιότερα και δεν θυμάμαι ακριβώς ποιό ήταν το χρονικό σημείο εκείνο μετά το οποίο άλλαξα ριζικά. Όμως άλλαξα και μ' αρέσει πάρα πολύ. Δε νοσταλγώ απολύτως τίποτα από εκείνη την "απαισιόδοξη" εποχή, δεν μου λείπει απολύτως καμία σκέψη μου τοτινή... Μα καμία!

Κυρ Δεκ 24, 04:45:00 μ.μ. 2006  
Blogger reginarosasamat said...

Καλά σου Χριστούγεννα και από μένα.

Κυρ Δεκ 24, 07:37:00 μ.μ. 2006  
Blogger gaidara said...

Νομίζω ότι είσαι ρεαλιστής και όχι απαισιόδοξος... άλλωστε γιατί να είσαι αισιόδοξος αν αλλάξει ένας μα@άκας?... υπάρχουν εκατομμύρια ακόμα σε αυτόν τον κόσμο... ;)

Κυρ Δεκ 24, 08:30:00 μ.μ. 2006  
Blogger numb said...

Καλά Χριστούγεννα.
Η διάθεση πολλών αλλάζει γρήγορα. Απαισιοδοξία- αισιοδοξία. Όλα ένα δεν είναι;

Κυρ Δεκ 24, 09:21:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

melomene nai.kalh xronia sou euxomai.

xenia kalh xronia

regina epishs.oti epi8umeis.

gaidara,nai dustuxws einai polloi.kalh xronia.

numb kalh xronia.ola einai ena.nai.


XRONIA POLLA S OLO TON KOSMO

Κυρ Δεκ 24, 10:47:00 μ.μ. 2006  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Μόνο η απαισιοδοξία των άλλον με χαλάει όχι η δική μου.

Κυρ Δεκ 31, 03:32:00 π.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

etsi akrißws dalia.ki emena to idio.me th dikh mou ta ßgazw pera...

Κυρ Δεκ 31, 11:46:00 π.μ. 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home