Πέμπτη, Νοεμβρίου 16, 2006

τοσο απλα

πιανοντας κουβεντα με προϊσταμενους,ναι εχω κανα δυο τρεις,στη χαση και στη φεξη αφηνω να εννοηθει,ειδικα στον εναν τα ειπα τελειως χυμα,οι αλλοι ντεμεκ ειναι μη μου απτου,οτι τη δουλεια που κανουν αυτοι ,μπορω να την κανω πολυ ανετα κι εγω.

ειτε" επιτηρρουν " στη δουλεια ειτε οχι,η δουλεια γινεται.παντα με ευγενικο τροπο ,αφησα να φανει οτι εδω και τωρα , να παρω μια θεση που εχει να κανει με διευθυντηλικι θα τα καταφερνα μια χαρα.δεν εχω τετοιες φιλοδοξιες,τελος παντων...
μου ειπε ,θελουν χρονο αυτα τα πραγματα.

βλακειες.δικαιολογιες.
επιμενω,την δουλεια που κανουν,την βγαζω ανετα και με καλυτερο φερσιμο και περισσοτερη ανθρωπια.

ΚΑΙ

για να μου δειξουν μαλλον, οτι εχουν πολλες ευθυνες και στρες και ολα τ αλλα, ολη μερα,ταχα μου ολο ξεφυσανε,κανουν πως πνιγονται στη δουλεια και οτι δεν προλαβαινουν και τετοια παλαβα.
θεατρα του κερατα!
την ιεραρχια σας μεσα.αλλοι δουλευουν,αλλοι παιρνουν" παρασημα ".

4 Comments:

Blogger Fight Back said...

Μεσα στο μυαλο μου εισαι ανθρωπε!
ο προηγουμενος προισταμενος μου, μονιμως πηγμενος, χωνοταν στη γωνιτσα του καλυμμενος και δουλευε σκληρα. Δυο-τρεις φορες που του πεταχτηκα ξαφνικα, επαιζε πασιεντζα αραχνη. Το ειχε ξεφτυλισσει το παιχνιδακι. Αυτοι παιρνουν την αναγνωριση κι εμεις δινουμε τον ιδρωτα και το αιμα μας (στα μπλογκς χοχο).

Παρ Νοε 17, 09:03:00 π.μ. 2006  
Blogger reginarosasamat said...

Καλησπέρα για αρχή :)

Παρ Νοε 17, 10:36:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

naoum,nai...e! opou otan mporoume loufaroume ki emeis xo xo!

morgana,xarhka .grafe sto blog sou.opote exeis kairo.8a xairomoun pio polu.

evelin,den eisai akomh sthn paragwgh?oh mein gott!kalo diaßasma.

regina kalhmera.8elw kai mesh.to telos na mhn er8ei pote...

Σάβ Νοε 18, 01:10:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν ήξερες, δε ρώταγες???

Παρ Νοε 24, 10:37:00 μ.μ. 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home