Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006

εσυ

κοιτα ν αλλαξεις.δε ζεις μονος.ολοι αγαπαμε τον εαυατο μας ομως η αδιαφορια που δειχνεις για τους αλλους μου τη δινει στα νευρα.
εχουν κι αυτοι "εγωισμο",που παει να πει αξιοπρεπεια.
κοιτα ν αλλαξεις.ζησε μαζι με τους αλλους.αγαπα τον συνανθρωπο σου.γαμω την αλαζονεια σου ,γαμω.
(χθες εκανα κεφαλι,που λεει κι ενα τραγουδι,προσπαθω να συνερθω σιγα σιγα.αυριο θα ειμαι καλυτερα).μπορει να τα λεω σε μενα τα παραπανω αλλα δε νομιζω.ξερω πως ειμαι πολυ καλος ανθρωπος.δεν εχω αναγκη τετοιες συμβουλες και υποδειξεις.
καληνυχτα.παω για υπνο.οτι ωρα σηκωθω.παω να ξαναγινω ΝΟΡΜΑΛ.
(εχει βαλει κι η γυναικα μου κατι κερακια αρωματικα,μου εχουν τρυπησει τη μυτη).
πεφτω.πολυ γρηγορα περναει το σαββατο.σημερα λεω να ξαναπιω.δεν ειμαι αλκοολικος.Ο.Κ.;δηλαδη θελω να πω.οταν πινεις μια κανατα καφε,ολη τη μερα και μερικες μπυριτσες το βραδακι ή ουισκακια,δεν εισαι αλκοολικος.ετσι δεν ειναι; εφυγα.ψιχαλιζει εξω κι εχει σκοτεινιασει.μ αρεσουν τ απογευματα σαββατου.μμμ! κι εκεινος ο καφες...

5 Comments:

Blogger museologist said...

Έχω χάσει επεισόδια! Άλλαξες μπλογκοσπίτι και δεν είπες κουβέντα (μάλλον έχεις "κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα"...

Καλοτάξιδο.

Σάβ Νοε 11, 04:44:00 μ.μ. 2006  
Blogger Απολλώνια said...

με κόλησε στον τοίχο ο μονολογος-διάλογος, ίσως γιατί το σκέφτομαι (επίσης) όλο και πιο συχνά.

ειλικρινής,έτσι ακριβώς, απροσδιόριστα και γενικά.

καλησπέρα.

Κυρ Νοε 12, 01:09:00 π.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

geia sou museo.nai to esßhsa to palio.mou thn eixe dwsei.mustika? mba.xaxa!ola sth fora.

apollwnia nai.o egwismos mas.ti 8a kanoume m auton!sto post sou keino kei me ton kurio ta eipes polu wraia.kalh kuriakh.

Κυρ Νοε 12, 11:27:00 π.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όχι, δεν είσαι αλκοολικός.
Μπορείς ακόμα και μυρίζεις τα κεράκια, γιαυτό! :ο)

Τρί Νοε 14, 10:07:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

natalia,nai mou trupane th muth...snifff

Τετ Νοε 15, 07:31:00 μ.μ. 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home