Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006

τραγουδι

Ξενάκι


Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ερμηνεύτρια: Ελένη Βιτάλη


Απόψε μαυρομάτα μου
σου χάρισα τα νιάτα μου
και βρέθηκα στην ξενιτιά
πουλί σε θάλασσα πλατιά

Ξενάκι είμαι και θα 'ρθω
στο στρώμα σου να κοιμηθώ
κι αν σε μαλώσουν μην ντραπείς
ξενάκι είμαι να τους πεις

Το φεγγαράκι ρώτησα
πού θα σε βρω αρχόντισσα
και μου είπε ο αυγερινός
εκεί που φέγγει ο ουρανός

Ξενάκι είμαι και θα 'ρθω
στο στρώμα σου να κοιμηθώ
κι αν σε μαλώσουν μην ντραπείς
ξενάκι είμαι να τους πεις




δε ξερω να βαζω λινκ να το ακουγαμε.

ανατριχιαζω, οταν το τραγουδας και ειναι πολυ δυσκολο να κρατηθω, μη δακρυσω.
λειπει. και ζουνε κατι καθαρματα! ο καλος ,καλο δε βλεπει ε; και το,ολα εδω πληρωνονται; παει στο βροντο; δε πιστευω στις παροιμιες.φασκουν και αντιφασκουν.

να γυρισεις δυνατος στο μαγαζι...

9 Comments:

Blogger Debby said...

Με κάνεις πάλι και αναρρωτιέμε... :-(

Τρί Οκτ 31, 09:47:00 μ.μ. 2006  
Blogger cindaki said...

Δεν το ήξερα το τραγούδι...

Τετ Νοε 01, 09:56:00 π.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όμορφο :)

Για τη εγώ βρήκα άκρη από το http://mickey2006-help.blogspot.com/

Καλημέρα και καλό μήνα.

Τετ Νοε 01, 11:10:00 π.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

debby :-(
:-)
eimastan kai oi duo ekei.me spas to kefali sou.



sofi k...na deis egw posa de kserw

confused...to eida.asto kalutera.8a ta kanw 8alassa.

καλο μηνα.αρχισαν τα κρυα.ο απριλης ειναι μακρυα...

Τετ Νοε 01, 01:45:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

debby ΜΗ spas, h8ela na pw...

Τετ Νοε 01, 01:46:00 μ.μ. 2006  
Blogger srm1033 said...

Φανταστικό τραγούδι, θυμάμαι την μητέρα μου να το σιγοψυθιρίζει κάνοντας δουλειές. Οι παροιμίες είναι φτιαχμένες απο ανθρώπους γιαυτό φάσκουν και αντιφάσκουν. Φτιάξε την δική σου που θα σε αντιπροσωπεύει απόλυτα...Φιλιά.

Τετ Νοε 01, 03:33:00 μ.μ. 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ δεν ήμουν εκεί... Ημουν λίγο παραπέρα... Αλλά πολύ λίγο...

Αλλά ήμουν στο μαγαζί κάποιες φορές. Εσύ δεν ήσουν μάλλον.

Τετ Νοε 01, 07:10:00 μ.μ. 2006  
Blogger ONOMATODOSIA said...

oxi.sto magazi den exw paei pote.

Τετ Νοε 01, 11:02:00 μ.μ. 2006  
Blogger xenia said...

Εγώ πάντως ...Ξενάκι είμαι!!!

:-D
Ξένια!!!

Δευ Νοε 06, 10:53:00 μ.μ. 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home