Πέμπτη, Ιουλίου 23, 2009

διαβασε τα 2 προηγουμενα

οχι οτι θα βγαλεις ακρη.οκ λεμε τωρα.

δεν απαντησα στα 3 σχολια του προ προ προηγουμενου ποστ.

χαλαρα.θα λειπουν.

καλοκαιρινες διακοπες.

μαλακιες.δεν τα πιστευω αυτα.

δεν υπαρχουν διακοπες.

διακοπες για μενα ειναι να βλεπεις την χαρλει κι ας εισαι στην δουλεια.

κολλημα.μετο μοτορι αυτο εχω φαει κολλημα.

τι αλλο?

τι να βγαλω αλλο απο μεσα μου?

πως ειμαστε μονοι?

πως θελουμε καποιον να συμφωνει?

πως ειμαι πολυ καλα αλλα δεν καθεται η γαμημενη φαση κι εχω μεινει με τους ντιλερς μονο στα ιμαιλ και στα τηλεφωνα?

κατα τ αλλα καλα.κουλ. αφου να φανταστεις σημερα κεντρο κι ουτε που ιδρωσα.

πολυ μουνι ρε φιλε.ιδρωμενο στεγνο?! θα σε γελασω. χαχα! σε γελασα που λεει κι ο τζιμακος

α το μαλακα.χολαργο ειναι.γειτονοι ειμαστε που λεει ο λογος αλλα δεν τον πετυχα πουθενα.




καποια κοπροχουντ ακουγονται απο μακρυα...ευτυχως του παπαρα απεναντι...κιχ.

αντε γαμηθειτε.τι τα παιρνεται αν δεν ειστε το αλφα τιερ.δεν ξερω να το πω ελληνικα.

λυσσαξε το μαλακισμενο.και μετα σου λεει καλα ειναι να μη μενεις στο κεντρο.

βρηκα ενα πολυ παλιο φιλο καλο φιλο,τι κανεις τωρα? αναπλαση της πεντελης μου ειπε μ ενα οχημα το ειδα ειναι του 1972.

γαμηθηκα στο γελιο.

να ναι καλα.μονο που εχει μωρα 3 και 5 οι δικες μου μεγαλωσανε οκ θα μαθει κι αυτος.

γαβγιζει ακομη το μαλακισμενο και πιο πολυ φταινε τ αφεντικα το κοπροσκυλο.

πιαστηκε ο κωλος μου.

ξαπλωμενος γερμενος στο κρεβατι καλο ξημερωμα καλη καρδια κι ολα τ αλλα ειναι περιττα.









και καλη λευτερια.

την πρωινη αφοδευση εννοω.

μωρε δεν παιρνω μπρος αμα δεν χεσω.

βασικα ειναι ενα θεμα. ακουω να λενε εχω να παω μια βδομαδα τουαλετα η ειμαι δυσκοιλιος.




και μη χειροτερα.