Πέμπτη, Ιουλίου 23, 2009

σημερα δε φυσαει

ελκεισε το λα ι κος τελεια ντε ε.τωρα ειμαστε καταστιμα1@υαηοο.γρ .

πριν κανα μηνα πηγα ανδρο 3 μερες. οκ καλα ηταν.για τρεις μερες ομως.

ενα μας δηλαδη 1 λιτρο ειναι οκ.+ ενα μπουκαλι κρασι+δυο τζακ ντανιελς.αυτο ειναι το στανταρ μου.μετα εστω κιενα ποτηρακι ακομη,χαιρετα μου το πλατανο.

τεταρτη θα σκεπασω την περγολα.με καραβοπανο.μ αρεσει η ορολογια τετιοων επαγγελαματων.

κατεβηκα αθηνα.ενα ξεχαρβαλωμενο βιβλιοπωλειο στην ιππκρατους,τυφλα να εχουν οι εκδοτικοι.πηρα βιβλιο.σταινμπεκ.

βραδυ.ντιβιντι.μαλακια το βαριεμαι.βλεπει η γυναικα μου.εγω γραφω εδω.

η ελλαδα ενα μπουρδελο.μονο που δεν ειναι κυριλε

χαρλει ακομη γιοκ.πηγα γλυφαδα ταμπαρια.οδηγησα καμια ωριτσα.καλα ηταν.οι ντιλερ η νομιζουν οτι ειμαστε χαζοι η οτι εχουμε πολλα λεφτα.απ εξω θα την παρω κουφαλες.

κατουραω βαζω ουισκι κι ερχομαι...
να στριψω τσιγαρο.
12 και 10 τελειωσε το ντιβιντι το ικδιο και το τσιγαρο.μου ξεφυγε ενα καπα.
αυριο παμε για παρπεκιου.στις 10.βαριεμαι. να το βαλουμε στον και καλα κηπο.

ηρθε διπλα μου.τι γραφεις? μπορει να τα διαβαζουν και γνωστοι σου.

καιν κομενταρ.κανενα σχολιο.

πρεπει να περασω κτεο τ αμαξια.

η γριπη δεν μ ανησυχει

γαμω τις τρελες μου αγελαδες γαμω