Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2007

5 και 5

τη σκυταλη, μου την εδωσε η debby.

ωχ!θα γελασει και το παρδαλο κατσικι.
παμε:

1.τα καλοκαιρια που κατεβαιναμε με αδεια με τους γονεις μου,ημουν τριτη δημοτικου,τα παιδια της γειτονιας με στειλαν στο περιπτερο να αγορασω μια *σηκωβαρα*.
νομιζα ηταν κανενα παγωτο ή σοκολατα. αθωο κι αγαθιαρικο λαζογερμανακι ημουν...τι νακανα.Α! ρε κωστα.

2.δε ξερω μπανιο.ναι ρε κολυμπι,πως το λενε; κακο ειναι;παω μεχρι εκει που παταω και ... μετα παλι πισω.

3.αν και ειχα αλγεβρα μηδεν-επτα στο απολυτηριο λυκειου,μπηκα σε μια σχολη και την τελειωσα ...αμε!

4.ενα πραγμα που θα με βασανιζει μεχρι το τελος της ζωης μου ειναι η εκτρωση που καναμε με τη φιλεναδα μου.λυκειοπαιδα ειμασταν.αλλα δεν ειναι δικαιολογια αυτη...τελος παντων.ξερω οτι τωρα ειναι καλα με τον δικο της και εγω το ιδιο με τη γυναικα μου.ατυχο σταθηκε εκεινο το μικρουλι.

5.οταν πινω δε ξερω,δεν θελω,να σταματησω.αλλα υπαρχουν και μερες που κατεβαζω ολοκληρα λιτρα γαλα.

δινω σκυταλη στους
μαυρη νταλια
απολλωνια
7ντεμονς
γαιδαρα στελα
ρεγκινα

20 Comments:

Blogger Debby said...

Χα!! Ουτε εγώ ξέρω κολύμπι! Και εγώ ακόμα χειρότερα είμαι από νησί και η θάλασσα απέχει το πολύ 10 λεπτά από το σπίτι μου!!
Λοιπόν το καλοκαιράκι να έρθεις Ρόδο και να πας για μπάνιο στην "Τσαμπίκα"! Σε αυτή την παραλία πας 500 μέτρα μέσα και ακόμα δεν πατώνεις! Ασε που πατάς στα μαλακά! Αμμος!

Σάβ Φεβ 17, 10:37:00 π.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

αυτό με το κολύμπι, άστα το έχουν πολλοί (γκουχ γκουχ) :))

Σάβ Φεβ 17, 11:23:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ολα τα δελφινια μαζεμενα εδω.
καλημερες.μια χαρα ειμαστε.ξερω αλλους που δεν ξερουν ποδηλατο....

Σάβ Φεβ 17, 12:04:00 μ.μ. 2007  
Blogger nyctolouloudo said...

ντροπή σας σε όλους σας που δεν ξέρετε μπάνιο...
και αν βουλιάξει το καράβι τι θα κάνετε;
(θαλασσομπερδεμένο, από εσένα δεν το περίμενα..)

εγώ έστειλα κάποτε κάποιο πιτσιρίκι να αγοράσει σουλειπεινούς...

και μπάνιο ξέρω αλλά φοβάμαι τα βαθιά νερά...

Σάβ Φεβ 17, 05:06:00 μ.μ. 2007  
Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

ευχαριστώ για την πρόσκληση... θα γίνουμε πολύ ρόμπα? :P

Σάβ Φεβ 17, 07:36:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

me8usmena,χαχαχα!καλο.σουλειπεινους.πηγε το βλαμμενο ,πηγε;

στελα,οχι ενταξει.ολα καλα.

Κυρ Φεβ 18, 11:03:00 π.μ. 2007  
Blogger nyctolouloudo said...

το βλαμμένο πήγε γιατί το ήξερα πολύ καλά και γιατί ήξερα ό,τι θα πάει...ήταν ο αδερφός μου!

Κυρ Φεβ 18, 01:47:00 μ.μ. 2007  
Blogger MåvяiÐåliå said...

Αυτό το παιχνίδι μας έχει περικυκλώσει τελικά, κι έλεγα να το αποφύγω.

Κυρ Φεβ 18, 02:54:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

μεθυσμενα,ωχ!καλα λενε καλυτερα να μασας παρα να μιλας.ο αδερφουλης σου ηταν;

νταλια,περιμενουμε...

Κυρ Φεβ 18, 04:13:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Για το 2 ειδικά,μην αγχώνεσαι...Όταν έρθεις με το καλό στα πάτρια,θα έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου..για να στρώσεις!!;)))

Κυρ Φεβ 18, 04:48:00 μ.μ. 2007  
Blogger diastimata said...

Δεν ξέρεις μπάνιο; Χα! Κι εγώ που ξέρω, είμαι αλλεργικός στο αλάτι και την άμμο!

Κυρ Φεβ 18, 11:32:00 μ.μ. 2007  
Blogger Απολλώνια said...

Δεν είναι κακό, εγώ δεν ξέρω ποδήλατο!
:)
Καλησπέρες, ευχαριστώ και
Σμαααααααααααααααακ!
(τα γερμανικά μην ξεχνάς!)

Δευ Φεβ 19, 05:14:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

τωρα στα γεραματα εβελιν...!;

σοβαρα διαστηματα;τι γκαντεμια ειναι αυτη!!!


απολλωνια.οκ και γερμανικα και ποδηλατο θα κανουμε.

Δευ Φεβ 19, 05:32:00 μ.μ. 2007  
Blogger advocatus diaboli said...

Στη Μικρασία τα στέλνανε να ζητήσουν από τη γειτόνισσα «κράτει», δηλαδή να τα κρατήσει για λίγο εκείνη, γιατί στο σπίτι είχαν δουλειά ή... έρωτες!

Δευ Φεβ 19, 05:48:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

advocatus diaboli,χαχα!ωραιοι.το βρισκανε το παραθυρακι..

Δευ Φεβ 19, 10:09:00 μ.μ. 2007  
Blogger reginarosasamat said...

Το ξέρω, είμαι η σπαστική της υπόθεσης, η γκρινιάρα ή έτσι, η αλλιώς, αλλά μου την ξανακάνανε την πρόταση και γιοκ :D

Δεν μπορώ να πω πέντε πράγματα για μένα :( (ναι, ναι, ειμαι ολα τα παραπάνω, ξέρω)

Τετ Φεβ 21, 08:18:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ρεγκινα,οπως βολευεσαι...

Τετ Φεβ 21, 04:08:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

Το 4 το ξέρω,ήταν το πρώτο που΄γραψες όταν ξεκίνησες κι αυτό που μ΄έκανε να σε προσέξω...
Για το 2 τι να πω?
Να μάθεις δεν είναι δύσκολο και σίγουρα είναι αναγκαίο.

7Φιλιά(για το ειλικρινές 4 που απο καιρό ήθελα να στα δώσω...).

Κυρ Φεβ 25, 11:15:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

7,μακια,μακια.

Κυρ Φεβ 25, 04:17:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

;-)

(είσαι Μάγκας,γι΄αυτό σε πάω).

Κυρ Φεβ 25, 09:08:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home