Κυριακή, Φεβρουαρίου 11, 2007

Παρωχημένα ;







17 Comments:

Blogger ONOMATODOSIA said...

για τις νεες γενιες:

τα στηριζεις μεταξυ αντιχειρα,δειχτη και μεσαιου.ακουμπας την μυτη τους ελαφρα επανω στο χαρτι.αν ο θορυβος που κανουν σε εκνευριζει παρατατα.

ζητω τα πληκτρα...!

Κυρ Φεβ 11, 01:12:00 μ.μ. 2007  
Blogger fish eye said...

εγω ακομη αγαπαω τα μολυβια και μαλιστα απο το HB εως το 7B..οσο πιο μαλακο τοσο πιο καλο..καλησπερεςςς!!

Κυρ Φεβ 11, 03:45:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΛΑΤΡΕΥΩ τον ήχο που κάνουν πάνω στο χαρτί...
ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ να γράφω με δαύτα...
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ η μυρωδιά του μολυβιού...
...αλλά,ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ τον ήχο των πλήκτρων και την αφή τους!
"Παντός καιρού"..;))

Κυρ Φεβ 11, 07:31:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

με το φεγγαρι αγκαλια,εβελιν,

κι εμενα μ αρεσουν.ειδικα η μυρωδια των μολυβιων.

Κυρ Φεβ 11, 07:49:00 μ.μ. 2007  
Blogger Ναταλία said...

Σύμπτωση.....
Μόλις έγραφα ένα κείμενο για το χαρτί και το μολύβι.....

Κυρ Φεβ 11, 10:06:00 μ.μ. 2007  
Blogger reginarosasamat said...

Oι πένες πάντα με ανατρίχιαζαν, δεν ξέρω γιατί, αλλά περισσότερο ως φονικό όπλο μού φέρνουν παρά ως γραφική ύλη.

Τα μολύβια μμ..έτσι και έτσι, ούτε κρύο, ούτε ζέστη (έκανα και ρίμα :D )

Tα στυλό όμως μού αρέσουν. Και όσο πιο χοντρή μύτη έχουν μπροστά τόσο πιο σταθερά γράμματα κάνω :D

Δευ Φεβ 12, 12:36:00 π.μ. 2007  
Blogger weirdo said...

..η πένα πάνω στο χαρτί.. εκπληκτική αίσθηση..

Δευ Φεβ 12, 09:36:00 π.μ. 2007  
Blogger seaina said...

Το γράψιμο και γενικά ο σχηματισμός ακανόνιστων σχημάτων πάνω σε χαρτί με οποιοδήποτε μέσο με μάγευε και με μαγεύει..
και δεν σκοπεύω να σταματήσω να γράφω, σχεδιάζω ..
Φιλιά και καλημέρα!

Δευ Φεβ 12, 11:51:00 π.μ. 2007  
Blogger Debby said...

Καθόλου!
Τρελαίνομαι για στυλό που γράφουν όμορφα (δεν κουράζουν) και μολύβια που ζωγραφίζουν...
Πάντα χαίρομαι όταν μου δωρίζουν στυλό!

Δευ Φεβ 12, 02:03:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

natalia,α ωραια.περιμενουμε ποστ.

regina,και τα πληκτρα...στα δαχτυλα τα παιζεις!

weirdo,ναι.μ ενοχλει ομως λιγο το χρουτς χρουτς.

seaina,χαιρομαι.καλες συνεχειες...

debby,οκ.ποτε γιορταζεις;

Δευ Φεβ 12, 07:26:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κάνω ανορθόγραφα ορνιθοσκαλίσματα..
Ζητω το κιμπορντ

Δευ Φεβ 12, 09:18:00 μ.μ. 2007  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Δεν είναι παρωχημένα. Ειδικά οι πένες όχι. Χρησιμοποιώ πένες για πάνω από δέκα χρονια και ποτέ δεν βρήκα καλύτερο μέσο γραφής -εκτός ίσως από το πληκτρολόγιο.

Δευ Φεβ 12, 10:43:00 μ.μ. 2007  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Zήτω!
Τί μου θύμισες: εγώ πάντοτε λάτρευα τα μολύβια, stylots με πολύ λεπτή μύτη (το τελείως αντίθετο από τη regina δλδ), στις δε πένες είχα ολόκληρη συλλογή! Κάποια στιγμή λοιπόν, έξυσα τέλεια το μολυβάκι μου & καθώς πήγα να γράψω, είχα τη φαεινή ιδέα να το δοκιμάσω στην παλάμη μου. Η διπλανή μου στο θρανίο με έσπρωξε κατά λάθος... Ακόμα έχω τη μύτη του μολυβιού μέσα στο πετσί μου. Φυσικά τα απαλά πλήκτρα του Lap είναι απίστευτη ευκολία. Αλλά ακόμη, όταν θέλω να γράψω σε κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο, δεν το συζητώ πως πιάνω πένα & χαρτί! Άλλη αίσθηση! Αργείς αλλά το απολαμβάνεις...

Τρί Φεβ 13, 01:22:00 π.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

μαραμενα,ζητω...

δειμος,ναι.ομορφες.

ηλαχτιδα,*ωραια* ιστορια...

Τρί Φεβ 13, 06:50:00 μ.μ. 2007  
Blogger Σπιτόγατος said...

Και οι πένες και τα μολύβια απαραίτητα...
Μπορεί να περνάνε πολλές μέρες μέχρι να πιάσω ένα από αυτά στο χέρι μου, να έχω συνηθίσει το πληκτρολόγιο, να μη θυμάμαι πως να το κρατήσω, αλλά είναι άλλη η αίσθηση του χειρόγραφου...

Τρί Φεβ 13, 07:26:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ναι σπιτογατε.αλλη αισθηση.αληθινη.

Τρί Φεβ 13, 08:35:00 μ.μ. 2007  
Blogger kira said...

Καλό είναι το πληκτρολόγιο, δε λέω, αλλά εγώ συνεχίζω να είμαι εξαρτημένη από όλα αυτά τα εξαρτήματα γραφής που φωταγράφισες και εξακολουθώ να έχω το σύνδρομο του του (κάποτε) στερημένου μαθητή, έτσι, σαν παιδάκι στα βιβλιοπωλεία, γεμίζω κάθε φορά με καινούρια μολύβια, στυλό, φωσφορίζοντες μαρκαδόρους κι ό,τι βάλει ο νους σου...Και μετά από λίγο καιρό, πάλι το ίδιο!

Σάβ Φεβ 17, 06:54:00 π.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home