Σάββατο, Δεκεμβρίου 15, 2007

αντε να πω κι εγω τη γνωμη μου για τους emo

τα παντα σχεδον ειναι επαναληψη.

τη δεκαετια του 80 στη μοδα ηταν οι popper,απο εκει ειναι και η φωτο,απο ενα φορουμ ...
οι εμο μου φαινονται σαν αυτους αλλα στο πιο καταθλιπτικο.
σε μια εικοσαετια καποιοι αλλοι θ αντιγραψουν τα εμοπουλα.




ps! du,da...im schrank.ich schreibe nicht was schlechtes iber dich.
δε γραφει αλλο το umlaut το πληκτρολογιο μου.εκτος απο EL καιEN επρεπε να πω του μαστορα να βαλει και deutsch γαμωτο μου.





3 Comments:

Blogger ViSta said...

έχεις windows, ή mac? Όπως και να έχει δεν είναι δύσκολο... πρέπει απλά να ενεργοποιήσεις εκεί που ενεργοποίησες τα ελληνικά και ένα γερμανικό πληκτρολόγιο.

Τρί Δεκ 18, 08:22:00 μ.μ. 2007  
Blogger ViSta said...

αλλιώς τι σε εμποδίζει να γράφεις ue όταν δεν έχεις ü?

Τρί Δεκ 18, 08:23:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

βιστα,ναι.γινεται κι ετσι οπως το λες.

Τετ Δεκ 19, 08:02:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home