Δευτέρα, Νοεμβρίου 12, 2007

στομα κλειστο

μ αρεσει να μη μιλαω. αν ηταν στο χερι μου να μη μιλησω ολη μερα, θα το εκανα.
αλλα ολο και κατι θα με ρωτησουν στην οικογενεια, στην δουλεια, αλλου ... και αναγκαζομαι ν απαντησω.


δεν ειναι οτι δε θελω να εχω επικοινωνια αλλα βαριεμαι τα λογια ετσι κι αλλιως δε τα πολυπροσεχουμε, μονο τα δικα μας μας ενδιαφερουν.


θα ηθελα να μιλουσα με αλλους τροπους.δε ξερω με ποιους.
ισως με κινησεις, με νοηματα, με τα ματια ...


ή να οπως τωρα, αυτα που ηθελα να πω, τα ειπα, χωρις ν ανοιξω το στομα μου καθολου.

8 Comments:

Blogger Αμπελοφιλόσοφος said...

Τα μάτια θα έλεγα ότι είναι αυτά που μιλάνε πιο πολύ και από την γλώσσα μας. Σε κάποιους ανθρώπους τουλάχιστον. Γι αυτό και οι συζητήσεις μέσω ηλεκτρονικών μέσων χάνουν... Χεχε... Αν και χωρίς τα blog...

Δευ Νοε 12, 10:50:00 μ.μ. 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

bariemai..

Δευ Νοε 12, 11:07:00 μ.μ. 2007  
Blogger snikolas said...

Η τηλεπάθεια είναι μια καλή λύση!

Δευ Νοε 12, 11:56:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

γιωργος,παραγιναν και τα μπλοκ...

ανισιχος,λιγο πολυ ολοι το κανουμε.

ανικολας,ναι.ωραια θα ηταν.

Τετ Νοε 14, 07:36:00 μ.μ. 2007  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

H σιωπή είναι και η αρετή των ασκητών!

Τετ Νοε 14, 08:30:00 μ.μ. 2007  
Blogger diastimata said...

Κάποτε, κάποια ψυχή μου είχε πει: "Απολαμβάνω τις σιωπές μας".
Τέσσερις μήνες αργότερα, μου έλεγε:
"Δε μου δίνεις σημασία. Μιλάω και κάνεις σα να μη με ακούς".

Τετ Νοε 14, 11:35:00 μ.μ. 2007  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ασκαρ,ναι.
δε θελω ν ασκητεψω ομως.χαχα!

διαστηματα,γυναικα ηταν ε;

Πέμ Νοε 15, 05:36:00 μ.μ. 2007  
Blogger 7Demons said...

"Η Σιωπή,είναι αρετή,όταν βγαίνει απο μέσα μου.
Αλλοιώς τη φοβάμαι"
Lao Chi.


υγ.Εμείς πάλι μιλάμε πολύ.
Ακατάπαυστα.
Ίσως γιατί ποτέ δεν συμφιλιωθήκαμε με την ιδέα της Αλήθειας που έχει η μη-λεκτική επικοινωνία...

Σάβ Νοε 17, 11:54:00 μ.μ. 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home